Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Besøg fra Thailand
Oprettet af
jet d. 16/12-2004 16:51
#1
Jeg søger visa til min langdistance kæreste fra Thailand når eller hvis hun opnår visa vil jeg lige høre om der er et netværk af herboende Thai piger i Århus området hun kunne mødes med,da jeg arbejder 9 timer om dagen,det er jo mange timer at være alene i om dagen i et fremmed land.Hun er 21 år gammel og jeg søger visa i 3 mdr.
Oprettet af surin d. 16/12-2004 19:04
#2
der er masser af thai piger i danmark også i århus men det er ikke en god ide at føre hende sammen med dem det er desværre sådan at de thai piger der er lettest at møde er dem der spiller o.s.v.
det er min erfaring at de mange gode thai piger der er i dk ofte holder sig for sig selv eller har en meget lille veninde kreds på 2 til 5 veninder
så hvad med at finde en dansk veninde eller lade hende lære lidt dansk evt. på en skole
er du klar over at hun under ingen omstændigheder kan blive i dk da hun er under 24 ??
Oprettet af Pescator d. 16/12-2004 19:47
#3
surin skrev:
der er masser af thai piger i danmark også i århus men det er ikke en god ide at føre hende sammen med dem det er desværre sådan at de thai piger der er lettest at møde er dem der spiller o.s.v.
det er min erfaring at de mange gode thai piger der er i dk ofte holder sig for sig selv eller har en meget lille veninde kreds på 2 til 5 veninder
Det er godt nok sørgeligt at skulle sige det, men jeg kan ikke lade være med at give dig ret

Jeg ville også være lidt varsom med hvilket thai-miljø jeg ville introducere en nytilkommen i.
Men man kan jo kun håbe på, at hvis vedkommende ikke har de tilbøjeligheder i forvejen, så vil hun styre fri at evt. "dårlige vaner".
mvh
Michael
Oprettet af
jet d. 16/12-2004 20:07
#4
Tak for det gode råd men jeg kender alt for godt til det dårlige miljø i århus,havde håbet på der var en mulighed for at hun kunne møde nogle gode thai piger af og til,og jeg er klar over hun ikke kan blive i dk ej heller forlænge visa.
ps.der skal stilles en bank garenti på kr 50000 for visa i 3 mdr.
Redigeret af
jet d. 16/12-2004 20:10
Oprettet af surin d. 16/12-2004 20:44
#5
vi er godt nok fra nordsjælland men hvis hun får visum så er hun velkommen til at ringe/maile med min kone så kan hun da få lidt råd og vejledning på hendes eget sprog
#6
surin skrev:
der er masser af thai piger i danmark også i århus men det er ikke en god ide at føre hende sammen med dem det er desværre sådan at de thai piger der er lettest at møde er dem der spiller o.s.v.
det er min erfaring at de mange gode thai piger der er i dk ofte holder sig for sig selv eller har en meget lille veninde kreds på 2 til 5 veninder
så hvad med at finde en dansk veninde eller lade hende lære lidt dansk evt. på en skole
er du klar over at hun under ingen omstændigheder kan blive i dk da hun er under 24 ??
Fuldstændig enig, pas på med at lade hende møde "bad-thais"
min kone har en god vennekreds på en 5-6 stk spredt over hele midtjylland, og mange danske venner også
vh Motor
