Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: billetter

Oprettet af solaima d. 13/03-2007 22:30
#1

Hej vil lige for en orientering fortælle at Star tour begynder at flyve til Bangkok. Har fået billetter den 5-11-07 retur Kbh-Bangkok 4498kr.
Det er sgu da billigt

Oprettet af solaima d. 13/03-2007 22:35
#2

ja vi tar 2 uger denne gang da vi er med nogle venner,men de flyver hver anden uge til Bangkok,så du kan vælge så lang tid du vil,prisen er den samme,så næste år tager vi 4 eller 6 uger

Oprettet af solaima d. 13/03-2007 22:41
#3

ja og det er inc. skatter og afgifter,juhu så har alle da råd

Oprettet af solaima d. 13/03-2007 22:47
#4

nej Bamse med de billetpriser kan de sgu da blive til en singha,og kan jeg få den pris på billetter,vil jeg afsted 3 gange om året,tar afsted næste torsdag,men der er prisen noget højere,så skål på Star Tour og deres iniativ

Oprettet af ubon lynge d. 14/03-2007 08:17
#5

Det er jo kun for 2 uger, hvad bliver prisen hvis det er 4-6 uger. så er den nok lige som alle andre.Wink

Oprettet af tuktuk d. 14/03-2007 08:31
#6

er der nogen der ved om man kan vende billetten så man flyver BKK-CPH-BKK ???

Oprettet af rene1 d. 14/03-2007 12:46
#7

hej ja det kan man godt men ikke samme pris som i danmark

Oprettet af John d. 14/03-2007 19:11
#8

Solaima har du bestilt biletter på nettet, jeg kan ikke finde priser der bare nærmer sig den pris du nævner her.
Men man skal måske gennem foretningen

Oprettet af Jesse James d. 14/03-2007 21:08
#9

SAS har billeter i september og oktober,4,800.kr.
Kan købes hos Supersaver.

Oprettet af stoney d. 01/04-2007 06:25
#10

GrinTilykke tilykke,Tyrkiet experten med jeres suveræne 1ste plads IGEN sidste år med alt i dårligt service,men et gode må da være billige billeter som nok kommer,det må da være præmien for dem der tør tage et selskab med det ry.2 år i træk,god tur til dem der er frygtløseWinkWink

Oprettet af larsen99 d. 01/04-2007 10:27
#11

bamsen skrev:
Ja det er sgu utroligt, at folk vil købe billetter,
hos sådan et firma.
Men ja alt for at spare lidt,og så brokke de sig sgu også bagefter

folk er underlige

bamsen

Det er en dansk folkesport, at brokke sig Grin