Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: invitation til danmark

Oprettet af Chatten d. 16/03-2007 16:49
#1

Jeg har kigget og kigget, men jeg kan ikke finde den invitation jeg skal 'udfylde' for at min kone kan søge om visum igen. nogen der ved hvor den kan findes?

Mvh

Lasse

Oprettet af Hep d. 17/03-2007 10:49
#2

Den er her:


http://www.ambban...ronisk.doc


Mvh
Hep

Oprettet af Duffi d. 01/05-2007 18:13
#3

Jeg kendte ikke til denne formular og har derfor lavet min egen version, som indeholder stort set de samme oplysninger bortset fra ID nr. og fødselsdato, med dette fremgår vel af selve visa ansøgningen. Er der nogen som ved om dette kan accepteres af ambassaden eller om jeg bør starte forfra og bruge denne officielle formular?

Oprettet af Hep d. 01/05-2007 19:17
#4

rutberry skrev:
Jeg kendte ikke til denne formular og har derfor lavet min egen version, som indeholder stort set de samme oplysninger bortset fra ID nr. og fødselsdato, med dette fremgår vel af selve visa ansøgningen. Er der nogen som ved om dette kan accepteres af ambassaden eller om jeg bør starte forfra og bruge denne officielle formular?


Jeg vil umiddelbart tro at det ikke er noget problem sålænge at den indeholder mere eller mindre de samme oplysninger. Måske vil det være en god ide at tjekke med ambassaden først - man ved aldrig helt hvor meget de går op i det desværre.