Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Miss Thailand 2007
Oprettet af
Payanak d. 20/03-2007 14:47
#1
Hmmm...gaderne og indkoebscenterne her i Bangkok flyder med mindst lige saa flotte toeser...
Oprettet af
rene1 d. 20/03-2007 17:40
#2
de ser da dejlig ud de piger hvis det er piger ? så flere af dem
Oprettet af
rene1 d. 20/03-2007 18:04
#3
de ser da dejlig ud de piger hvis det er piger ? så flere af dem
#4
Yummi hvis de er piger må de da gerne tag mig lol
Oprettet af
rinpoche d. 21/03-2007 08:29
#5
De er rigtig professionelle, siden de kan smile sådan mens deres sofistikerede hvide hud bliver helt ødelagt af den fæle sol

Oprettet af
helosan d. 21/03-2007 08:48
#6
Er der nogen der ved hvor man skal melde sig til for at blive medlem af dommerpanelet?????
#7
Jeg melder mig gerne som dommer

Oprettet af
Korat d. 21/03-2007 11:38
#8
de er smukke de thailandske piger

Oprettet af
rene1 d. 21/03-2007 13:23
#9
tak flere piger hvis ?
#11
EWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwww ladyboys EWWWWWWWWWWWWWwwww Dsd ewwwwwwwwww
Oprettet af
rinpoche d. 21/03-2007 19:21
#12
DSD.
Dundee testen hjælper vist ikke meget hvis vi taler om en post op katoey
