Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Miss Thailand 2007

Oprettet af Payanak d. 20/03-2007 14:47
#1

Hmmm...gaderne og indkoebscenterne her i Bangkok flyder med mindst lige saa flotte toeser...


Oprettet af rene1 d. 20/03-2007 17:40
#2

de ser da dejlig ud de piger hvis det er piger ? så flere af dem

Oprettet af rene1 d. 20/03-2007 18:04
#3

de ser da dejlig ud de piger hvis det er piger ? så flere af dem

Oprettet af Earthrush d. 20/03-2007 18:12
#4

Yummi hvis de er piger må de da gerne tag mig lol

Oprettet af rinpoche d. 21/03-2007 08:29
#5

De er rigtig professionelle, siden de kan smile sådan mens deres sofistikerede hvide hud bliver helt ødelagt af den fæle sol Grin

Oprettet af helosan d. 21/03-2007 08:48
#6

Er der nogen der ved hvor man skal melde sig til for at blive medlem af dommerpanelet?????

Oprettet af Locturian d. 21/03-2007 08:52
#7

Jeg melder mig gerne som dommer Smile

Oprettet af Korat d. 21/03-2007 11:38
#8

de er smukke de thailandske piger Smile

Oprettet af rene1 d. 21/03-2007 13:23
#9

tak flere piger hvis ?

Oprettet af claus31130 d. 21/03-2007 15:56
#10

heheGrinGrinCoolCoolGrinCoolGrinCoolGrin

Oprettet af Earthrush d. 21/03-2007 17:27
#11

EWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwww ladyboys EWWWWWWWWWWWWWwwww Dsd ewwwwwwwwww

Oprettet af rinpoche d. 21/03-2007 19:21
#12

DSD.
Dundee testen hjælper vist ikke meget hvis vi taler om en post op katoey Grin