Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: ang. flybillet.dk
Oprettet af
prebsi d. 09/04-2007 22:11
#1
Kan man stole på den hjemmeside.
har bestilt billet der.
Det er første gang jeg bestiller via. nettet.
håber at høre at det er ok sted.
er der nogen der ved om de extra 95 kr til service er værd at tage med og hvordan vælger man anden mad og bestiller bestemte side pladser. som man kan når man vælger extra service...
på forhånd tak..

mvh Preben
Oprettet af
kylling d. 09/04-2007 22:21
#2
hvilken hjemmeside mener du?
Oprettet af
prebsi d. 09/04-2007 22:35
#3
www.flybillet.dk jeg har læst en anden sted en anden person har brugt den også så de er nok ok at bruge...

Oprettet af
roald d. 09/04-2007 22:54
#4
har købt biletter ved dem 2 gange, alt har været 100 % i orden
Oprettet af
kylling d. 09/04-2007 23:07
#5
Jeg kender nogle som har købt biletter der, ingen problemer med det.
#6
Hej Preben.
Jeg benyttet dem tre gange ingen problemer der. Jeg går udfra du flyver med Thai Airways når du taler om service tillæg. Det er vist bare efter de forskrifter du finder på TA's side, så de skulle jo gerne leve op til deres ry. Men har man virkelig brug for speciel mad eller sæde? (medmindre vegetar eller lider af flyskræk!) PS Hvis du flyver tit med TA så sign op som medlem (det er gratis og du optjener flight points)
God tur.
MVH DESIGN609
Oprettet af
prebsi d. 10/04-2007 00:54
#7
så er det nok spild af de extra 95 kr.
men jeg ser om jeg ikke kan få den service væk igen.
jeg er medlem og tjener miles op men vi vil frygtelig gerne sidde
nede bag ved hvor der kun er 2 sæder.
tak for svar dem der har svaret ind til nu.


mvh Preben
Oprettet af Good for Falang d. 10/04-2007 18:37
#8
Du ringer til Thai Airways i Kbh. en uge før du flyver, og beder dem om de sæder du vil have, sådan gør jeg altid.
Good for Falang
