Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: En rykker i det fri..

Oprettet af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 02:43
#1

Var ude at koere en tur med Ning igaar, fandt en lille udsigtspost, hvor vi kunne sidde og kigge ud over Chalong.

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture116-1.jpg

Jeg havde da set skiltet, men jeg kunne ikke se nogen aber.
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture119.jpg

Mens jeg saa sad og noed en stille Chang, ja saa var det lille monster foran mig og gik til angreb paa mig.

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture117.jpg

Efter en lille fight med abekatten forsvandt den, men da jeg saa ville tage et foto af skiltet ovenfor, ja saa kom den lille satan og proevede at rykke neglen af min storetaa med taenderne, om det gjorde ondt, ja gu gjorde det ondt.



Suk...............Shock

Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 02:51

Oprettet af Nordstroem d. 13/06-2007 03:31
#2

Uha.. Det lyder som en ukigspost med udfordring hehe

Nordstroem

Oprettet af pdrhan d. 13/06-2007 05:21
#3

Fedt billede af den lille satan der , Suk!

Oprettet af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 06:55
#4

Ja det var noget af en oplevelse, men en ting fandt jeg da ud af, jeg har bestemt ikke abetaekke ..............Wink

Den skulle ha' haft 1 aar i " monkeyhouse " 55555

Mvh. Abemanden............Grin

Der var 2 busser med Japanere, som raabte og skreg under fighten, haaber da, at de fik nogle gode billeder...........Shock

Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/06-2007 07:08

Oprettet af rinpoche d. 13/06-2007 17:46
#5

Godt billede Suk, ikke nemt at tage.
Det var i sådan en situation man kunne ønske at have sin elektriske myggezapper med i form af en tennisketcher. Smile

Kan huske engang jeg sad og spiste morgenmad på den lille ø koh Lipe ud for Tarutao i Sydvestthailand.
Bedst som jeg sidder og snakker med en lokal thailænder, kommer der en behåret hånd op på bordet og snapper mine toasts!
WTF? Nåeh, det var Lor, "Smukke", en vild men lidt for husvant makak abe som lige havde tørret mig for morgenmaden.

Jeg tror også jeg har et billede af yngste søn, som han ser ud, mens aben snupper hans popcorn i Krabi, skal lige lede det frem. Grin



Oprettet af jesperfrb d. 14/06-2007 01:54
#6

Kanon billede SukGrinGrin

En grim lille satan, ville ikke gerne slås med denWinkWink