Oprettet af
sanit d. 24/06-2007 22:26
#1
hej allesammen er der en her på siden der kan svare mig på, hvordan reglerne er, omkring sammenføring med sin kone, hvis jeg har et barn i dk fra et tidligere forhold. jeg har meget samkvem med min søn ca 14 dage om mdr. og hvordan us ser på reglerne omkring det.
på forhånd tak
Oprettet af
Hep d. 25/06-2007 13:19
#2
Som udgangspunkt vil jeg mene at det kun tæller til din fordel at du har et "særbarn", men der er flere herinde som har været i den situation og de kan sikkert fortælle det langt bedre end jeg.
En ting jeg ved er dog at når man har særbarn i Danmark kan man slippe for at stille anfordringsgarantier i forbindelse med visumansøgninger samt ved opholdstilladelse.
Oprettet af
HenrikP d. 25/06-2007 18:50
#3
Hejsa bliver meget nemt for dig har selv lige været gennem denne tur
Kan du bevise du har fast samkvem med dit barn bliver alle krav
vedr.anfordrings garant forsørgelskrav og boligkrav ikke krævet
Da udlst ikke vil frarøve dig samkvem med dit barn.I tilfælde af
du ikke kunne opfylde de forskellige krav vil du blive nødt til at
flytte til et andet land med din kone
Held og Lykke
