Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: farang kvinde bosat i Thailand..

Oprettet af stine d. 01/07-2007 11:21
#1

Jeg, min mand og to børn bosætter os fra september 07 i BangkokSmile, og ville derfor høre om der er andre kvinder her på websiden?
Hvor kan man mødes med andre fra Scandinavien? Og hvad med børnene, hvad kan man aktivere dem med i sådan en million by?

Jeg har været i Thailand flere gange i 3-7 måneders varighed, men en ting er jo at rejse rundt, en anden er at bosætte sig med to små børn..

Vh Stine

Oprettet af andersfoto d. 01/07-2007 12:17
#2

Du kan prøve at kigge her.

http://www.ambban...etworking/

Oprettet af jpo d. 01/07-2007 17:17
#3

i kan jo altid besøge stable lodge 39 sukhumvit soi 8
der er masser af dansker og med deres børn.
jeg spiser der hvert år når vi er i bangkok.
det var da en muglighed.
jeg ønsker jer alt lykke og held i thailand.
vi har selv planer om at flytte til thailand om få år.
vi skal bo i udon thani, hvor vi har hus.

Oprettet af jesperfrb d. 02/07-2007 12:25
#4

Hej Stine..

Besøg "resturant admiralen" de er ved at åbne igen i soi 14 Sukhumvit, lige overfor "Suda", de har mange arrangementer for Scandinaver. Spørg efter Bent eller hans kone Nar, Hun taler glimrende dansk, og hør hvad der er af aktiviteterWink

Held og lykke på turenWink

Oprettet af tuktuk d. 02/07-2007 12:41
#5

Hans kone hedder altså Wana......Grin

Mens ellers en god ide... bare husk at spise hjemmefra deres mad er ret dyr !!

Oprettet af jesperfrb d. 02/07-2007 12:42
#6

Nej Tuk, hun har ændret navn, så hun hedder Khun Nar nuGrin
Blev selv overrasket over sidste e-mail jeg fik fra hendeWink

Redigeret af jesperfrb d. 02/07-2007 12:43

Oprettet af Deaktiveret d. 03/07-2007 11:19
#7

Halløj, jeg har besluttet mig for at flytte til Thailand her i år. Præcis hvornår ved jeg ikke, men regner med at det bliver inden jul. Hvis nogle af Jer kender nogle danske virksomheder som har brug for en kontormus så sig til. Jeg er godt nok uddannet juridisk rådgiver, men da den danske og thailandske lovgivning ikke er ens, og jeg orker ikke at starte forfra kan jeg i hvert fald lavet noget andet. Taler flydende engelsk, dansk og thai. Jeg skal ned og passe min syge far! Skriv hvis I hører noget na ka!

Oprettet af tuktuk d. 03/07-2007 11:28
#8

Der er vel altid brug for et venligt ansigt på ambasaden prøv at skrive til dem !!