Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Kontakt med andre der får besøg

Oprettet af jet d. 21/01-2005 17:48
#1

Hej derude
Jeg vil lige høre om der er nogle i Århus området der får eller har besøg af deres kærste fra thailand og evt vil mødes da jeg forventer min kærste kommer inden for en mdr tid,og hun har aldrig været i Danmark før.Mvh JetGrin

Oprettet af Eriksen d. 22/01-2005 10:21
#2

Hej
Jeg bor godt nok ikke i Århus, men jeg har været inde på Jubii's hjemmeside og søgt på dansk-thai venskabsforening, og der var to
du måske kan bruge til noget.
Sawasdee Thai-Dansk Forening for Jylland & Fyn
Thai-Dansk-Midt-Venskabsside for thaidanske par og thailændere i
Danmark.
Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men du kan da prøve at kigge på det.
Cool

Oprettet af surin d. 22/01-2005 14:48
#3

læs tidligere emner om dette før du skaber for meget og måske forkert kontakt