Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: STORT TILLYKKE

Oprettet af nicefarang d. 18/09-2007 13:47
#1

Hej. Hvad sælger butikken

Oprettet af noi d. 18/09-2007 18:30
#2

også tillykke herfra, sikker på at bamsen nok skal yde sit bidrag til butikken. Grin


[img]http://web-uv.acu-vejle.dk/digbilleder/materialer/orkide.JPG[/img] is not a valid Image.


Oprettet af phitsanulok d. 18/09-2007 20:32
#3

mange tak allesammen :-D

I kan finde vej til butikken her:
http://www.wangto...

OG den ligger også under degulesider her på siden:
http://www.dansk-...4700-2.php


I er alle serlvfølgelige meget velkommne til at kigge ind og få en tår kaffe og en snak :-D

Oprettet af roald d. 18/09-2007 21:23
#4

Skal i begge stå i butikken, eller har i andet arbejde, bor der mange thaier i Næstved og omegn ??

Oprettet af Saske d. 19/09-2007 18:23
#5

Niiice! du har de der sjove fanta'er! som ikke er i danmark! elsker den grønne og røde! haha Grin

Oprettet af Earthrush d. 19/09-2007 19:15
#6

Tillykke med det

Oprettet af phitsanulok d. 19/09-2007 20:08
#7

Tak igen allesammen.

:-D

Oprettet af jesperfrb d. 20/09-2007 01:22
#8

Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældentWink

Oprettet af ubon lynge d. 20/09-2007 04:21
#9

Hej Christian.

Lige et Stort TILLYKKE med butikken og de efter følgene lange arbejdesdage, Jeg håber i vil få et godt tag i de lokale og du kunne bruge noget af det jeg har sendt dig, Jeg håber det vil gå jer rigtig godt og i ønskes Held og Lykke frem over, vi kigger forbi næste gang vi kommer over på øen som lovet. TILLYKKE

Oprettet af Lars Lang-Danmark d. 20/09-2007 16:29
#10

Også et stort held og lykke her fra Glumsø (50%) som jo ikke langt fra Næstved.....Ser frem til at hilse på jer.
Lars Lang

Oprettet af phitsanulok d. 20/09-2007 19:16
#11

Igen, mange tak :-D og alle er velkomne til at komme forbi og hilse :-D

Oprettet af phitsanulok d. 20/09-2007 19:59
#12

hehe, du skal være så velkommen :-D men husk at tage arbejdshandskerne med :-D hehe

Oprettet af jesperfrb d. 22/09-2007 02:08
#13

GrinHvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikkenGrinGrinGrin

Oprettet af jesperfrb d. 22/09-2007 11:41
#14

Ja bamse, man skal passe på sig selvWinkWinkWink

Men jeg tror nu ikke det var dig "jsh71" var bange for kom til skade, nok mere det du piller vedGrinGrinGrin

Oprettet af phitsanulok d. 25/10-2007 14:13
#15

Tak for det bamse.

Det er altid hyggeligt at få besøg af venlige mennesker :-D

og velkommen hjem igen til det kolde nord :-)