Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: STORT TILLYKKE
#1
Hej. Hvad sælger butikken
Oprettet af
noi d. 18/09-2007 18:30
#2
også tillykke herfra, sikker på at bamsen nok skal yde sit bidrag til butikken.
[img]http://web-uv.acu-vejle.dk/digbilleder/materialer/orkide.JPG[/img] is not a valid Image.
Oprettet af phitsanulok d. 18/09-2007 20:32
#3
mange tak allesammen :-D
I kan finde vej til butikken her:
http://www.wangto...
OG den ligger også under degulesider her på siden:
http://www.dansk-...4700-2.php
I er alle serlvfølgelige meget velkommne til at kigge ind og få en tår kaffe og en snak :-D
Oprettet af
roald d. 18/09-2007 21:23
#4
Skal i begge stå i butikken, eller har i andet arbejde, bor der mange thaier i Næstved og omegn ??
Oprettet af
Saske d. 19/09-2007 18:23
#5
Niiice! du har de der sjove fanta'er! som ikke er i danmark! elsker den grønne og røde! haha

Oprettet af phitsanulok d. 19/09-2007 20:08
#7
Tak igen allesammen.
:-D
Oprettet af jesperfrb d. 20/09-2007 01:22
#8
Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældent

#9
Hej Christian.
Lige et Stort TILLYKKE med butikken og de efter følgene lange arbejdesdage, Jeg håber i vil få et godt tag i de lokale og du kunne bruge noget af det jeg har sendt dig, Jeg håber det vil gå jer rigtig godt og i ønskes Held og Lykke frem over, vi kigger forbi næste gang vi kommer over på øen som lovet. TILLYKKE
#10
Også et stort held og lykke her fra Glumsø (50%) som jo ikke langt fra Næstved.....Ser frem til at hilse på jer.
Lars Lang
Oprettet af phitsanulok d. 20/09-2007 19:16
#11
Igen, mange tak :-D og alle er velkomne til at komme forbi og hilse :-D
Oprettet af phitsanulok d. 20/09-2007 19:59
#12
hehe, du skal være så velkommen :-D men husk at tage arbejdshandskerne med :-D hehe
Oprettet af jesperfrb d. 22/09-2007 02:08
#13

Hvordan kom du ind/ned i de små hansker?
Jeg ville jo mene du skulle have en XXL, og så kunne du også arbejde mere i butikken



Oprettet af jesperfrb d. 22/09-2007 11:41
#14
Ja bamse, man skal passe på sig selv


Men jeg tror nu ikke det var dig "jsh71" var bange for kom til skade, nok mere det du piller ved



Oprettet af phitsanulok d. 25/10-2007 14:13
#15
Tak for det bamse.
Det er altid hyggeligt at få besøg af venlige mennesker :-D
og velkommen hjem igen til det kolde nord :-)