Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: En dame smadre sin bil

Oprettet af K K d. 28/01-2005 09:32
#1

Er nogen der har hørt det? At en dame eller kvinde i thailand har købt en helt ny bil. Hun har den ikk engang ik over 2 måneder men der opstod masser problemer med bilen. Hun vil have at firma skal gøre noget ved det men det kommer bare med masser dårlig undkylding så nu har hun smadret bilen foran mange mennesker bla. CNN og masser af Jornaris! såå

Oprettet af arf d. 28/01-2005 14:03
#2

JK skrev:
Er nogen der har hørt det? At en dame eller kvinde i thailand har købt en helt ny bil. Hun har den ikk engang ik over 2 måneder men der opstod masser problemer med bilen. Hun vil have at firma skal gøre noget ved det men det kommer bare med masser dårlig undkylding så nu har hun smadret bilen foran mange mennesker bla. CNN og masser af Jornaris! såå


Okai det lyder ret vildt. Det er vel ligesom ham restaurentejeren i en stat i USA der var blevet så træt af problemerne med sin bærbare computer, at han for øjnene af en del mennesker skød maskinen i smadder.

Men jeg kan godt forstå kvinden er sur, for når man køber en ny bil, og den går i stykker må man da forvente lidt service fra forhandlerens side, og især hvis der er garanti på bilen. Jeg kender dog intet til de thailandske regler omkring garanti og sådan.

Redigeret af arf d. 28/01-2005 14:11

Oprettet af Webmaster d. 28/01-2005 15:13
#3

Jo, hun er mindre glad....

Se mere på: mms://tv.manager.co.th/videoclip/11news1/Footage/honda.wmv

Oprettet af arf d. 28/01-2005 16:17
#4

Ja hun var da mindre glad på den video, og det er da også surt at man giver mange penge for en fin ny bil, den derefter går i stykker og der ingen hjælp er at hente.