Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Se billeder fra LOSO koncerten

Oprettet af binbar d. 29/01-2005 21:37
#1

helt sikkert det er sgu noget der lyser op her over i det mørke tak for de fede billeder lad os få nogle flere det rykker jo.............GrinGrinGrinGrinGrin

Oprettet af surin d. 30/01-2005 11:13
#2

og kender vi dig ret bamse så tænder du sikkert lyset med aflagt og gratis sterinlys og tændstikkerne har du fået gratis i en hotellobby GrinGrinGrin

Oprettet af falang yao d. 30/01-2005 12:19
#3

bamsefarr skrev:
Davser
Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det
bamsenGrin


Hej Bamsefarr,

De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>.

M.v.h., M. Rasmussen Grin Grin Grin

Oprettet af surin d. 30/01-2005 13:25
#4

ja de siger det mørke jylland og vi siger vi kommer fra djævleøen

Oprettet af John d. 30/01-2005 13:25
#5

falang yao skrev:
bamsefarr skrev:
Davser
Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det
bamsenGrin


Hej Bamsefarr,

De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>.

M.v.h., M. Rasmussen Grin Grin Grin


Ja og i Thailand kalder du jo dig for "falang khee niaw" CoolCoolCool

John Grin

Oprettet af surin d. 30/01-2005 17:23
#6

hvorfor det lige hedder djævle øen ja det ved jeg ikke det har blot heddet sådan så langt jeg husker tilbage
måske er det forde mange jævne jyder før i tiden følte sig højt på strå når de var landet på djævle øen med den hurtige liv og høje løningerGrinGrin

Oprettet af jorn d. 31/01-2005 14:12
#7

Tak til Sneppevej for de dejlige billeder fra koncerten.

Jeg haaber at der er andre der har billeder, som i gerne vil dele med os alle. Det var jo en aften som er vaer at huske.

Jorn

“Music is the only language I whirly understand”

Oprettet af CML d. 31/01-2005 18:01
#8

Vill bara tacka Falang Yao för dom fina bilderna som du sände till mig dom var kanon, Wink

Jag hade ju oturen att vara sjuk så jag kunde inte gå på konserten men tack vara den är websidan och Falang Yao så fick man tillgång att se fina bilder från konerten så tack igen Farang Yao.

Mvh
C-M

Oprettet af falang yao d. 31/01-2005 18:40
#9

Hejsan C-M. L.
Be my guest .
Det har været en fornøja at dela mina oplevelse fra denne afton i Nørrebro Hallen, med dig. Jeg håber at andra her i forumet vil gøra det samma.
Har du tittat på "sneppevej"s video ?.(Tyvær er lyden intet så bra) .
Se :
http://www.sneppe...index.html
"klikka" på under templets bild, så næsta vindue :
Billeder........
Video fron LOSO koncert.Download filen.

Har det bra. C U.

Med vanliga halsingar, M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 31/01-2005 18:41