Oprettet af
Berg d. 28/11-2007 22:21
#5
Saendaeng, jeg tror du har meget godt ret i sådan ca over alt?
Jeg selv holder til på Ramkhamhaeng Rd. fra 26dec. og så nogle måneder frem
Oprettet af jesperfrb d. 29/11-2007 01:51
#6

Sukhumvit området er fyldt med danskere, prøv at sidde i sukhumvit soi 8, i "we4u" bar, der kommer altid en masse danskere, eller gå længere op af gaden og in på "Stable logde" der er fyldt med danskere!
