Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: dansker

Oprettet af h madsen d. 28/11-2007 20:55
#1

er der nogle der ved vor der er rander dansker i bangkokPfftGrin

Oprettet af roald d. 28/11-2007 21:16
#2

Shock

Oprettet af Pratunam d. 28/11-2007 21:43
#3

SadSadSadSad????

Oprettet af Saendaeng d. 28/11-2007 22:06
#4

Jeg tror der skal stå, er der nogle der ved , hvor der er andre dansker i Bangkok.
Jeg kan kun sige overaltWink

Oprettet af Berg d. 28/11-2007 22:21
#5

Saendaeng, jeg tror du har meget godt ret i sådan ca over alt? Grin

Jeg selv holder til på Ramkhamhaeng Rd. fra 26dec. og så nogle måneder frem

Oprettet af jesperfrb d. 29/11-2007 01:51
#6

WinkSukhumvit området er fyldt med danskere, prøv at sidde i sukhumvit soi 8, i "we4u" bar, der kommer altid en masse danskere, eller gå længere op af gaden og in på "Stable logde" der er fyldt med danskere! Grin