Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: ægteskab med fallang
Oprettet af
rolan d. 07/02-2005 19:32
#1
hej jeg savner noget om hvad vores thaikoner ønsker eller hvordan de ønsker deres mand er/skal være i et ægteskab
men er der i det hele taget nogen der ved det
det tror jeg kan være til hjælp for mange både nye og gamel
Oprettet af
John d. 07/02-2005 21:56
#2
Hejsa
Det er et meget stort spørgsmål du stiller.
Og så svare du selv på det


Prøv at spørg din kone


Hvad ville du svare hvis du fik det spørgsmål


Når nogen spørger mig hvorfor jeg har en Thai kone, så plejer jeg at spørge hvorfor de har en Dansk kone.
Jeg har en ægtefælle, ikke fordi hun er Thai, men fordi hun er den kvinde jeg blev forelsket i.
Undskyld det var lidt udenfor emnet.

John

Oprettet af
binbar d. 07/02-2005 22:14
#3
hvad thai piger ønsker de ønsker vel det samme som danske piger og hvad ønsker de de ønsker vel kærlighed og tryghed er den længer............

Oprettet af
binbar d. 07/02-2005 22:14
#4
hvad thai piger ønsker de ønsker vel det samme som danske piger og hvad ønsker de de ønsker vel kærlighed og tryghed er den længer............

Oprettet af
binbar d. 07/02-2005 22:15
#5
hvad thai piger ønsker de ønsker vel det samme som danske piger og hvad ønsker de de ønsker vel kærlighed og tryghed er den længer............

Oprettet af surin d. 08/02-2005 06:53
#6
thaipiger er ikke anderledes end alle andre piger i denne verden
Komplet uforstålige



Oprettet af oleskyum d. 08/02-2005 08:58
#7
Hej Rolan.
Jeg tror du har stillet et spørgsmål som ikke kan besvares.
Hvis du spørger 10 piger får du ikke 10 ens svar, de er lige så uens som os.
Oprettet af
rolan d. 08/02-2005 11:02
#8
ja de vil selvfølgelig have kærlighed og alt det der
men jeg mener også hvordan i forhold til deres kultur
da jeg tror at der er flere som har problemer end de vil indrømme
når jeg foreksembel har snakket med nogle om det at være gift med thai så er alt godt og de kunne ikke have det bedre men går man dem lidt på klingen snakker om de ting som man selv kan se går der ikke serlig lang tid før man finder ud af at der faktisk er mange problemer
er det fordig at da man er gift med thai og derfor er dømt på forhånd som måske en der ikke kan finde en dansk pige eller bare vil have en stuepige at mange eller nogle ikke tør snakke om de problemer de har
den er måske lidt dyb men jeg syntes der mangler lidt oplysning om sådanne ting også så nye mænd der overvejer at gifte sig kan læse om hvordan det er og ikke kun om bare barpiger og snyd
pusigt at der samtidig mrd at jeg laver et emne om dette er nogle der vil studere i det
mvh rolan
Oprettet af
rolan d. 09/02-2005 21:23
#9
jaaaaaaahh øhhhhhh
det var jo ikke mange svar, foreslag, der kom om dette emne
måske den nye thailaidi kan forklare lidt selv om hun er vokset op i danmark
og velkommen til

det glæder mig at thaipiger også skriver det skulle der være flere der gjorde

Oprettet af
Rasmus d. 10/02-2005 14:50
#10
surin skrev:
thaipiger er ikke anderledes end alle andre piger i denne verden
Komplet uforstålige



Du har delvis ret Mr. Surin
Der er dog denne væsentlige forskel:
Hvis men giver en skandinavisk pige et smil, vil hun øjeblikkeligt ligne en reklame for en dybfryser.
Hvis du giver en Thaipige i Thailand et smil, vil hun øjeblikkeligt give dig et varmt smil tilbage.
Rasmus
Oprettet af surin d. 10/02-2005 15:18
#11
smil eller ikke smil de er stadigvæk alle uforstålige

