Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Thai fest
Oprettet af
kim-herlev
d. 19/12-2007 13:05
#1
Er ny medlem her...har et spørgsmål,har været i Thailand - Phuket et par gange..senest for 14 dage siden..hvor kan man møde thaier her i DK..har hørt der bliver holdt nogle fester...hvem kan svare?
Oprettet af
Seua
d. 19/12-2007 13:06
#2
jeg har hørt lige det samme
så det vil jeg osse gerne høre med på det her
Oprettet af
John
d. 19/12-2007 16:20
#3
Thai fester/ koncerter, plejer vi at annoncere på forsiden, når vi får kendskab til dem...
Oprettet af
kim-herlev
d. 19/12-2007 16:50
#4
Tak john..vil holde øje.
Oprettet af
thai-tay
d. 15/01-2008 19:42
#5
ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?
Oprettet af
pdrhan
d. 15/01-2008 21:01
#6
thai-tay skrev:
ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?
Læs lige 2 indlæg oppe - der står det!