Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai fest

Oprettet af kim-herlev d. 19/12-2007 13:05
#1

Er ny medlem her...har et spørgsmål,har været i Thailand - Phuket et par gange..senest for 14 dage siden..hvor kan man møde thaier her i DK..har hørt der bliver holdt nogle fester...hvem kan svare?

Oprettet af Seua d. 19/12-2007 13:06
#2

jeg har hørt lige det samme Smile så det vil jeg osse gerne høre med på det herCool

Oprettet af John d. 19/12-2007 16:20
#3

Thai fester/ koncerter, plejer vi at annoncere på forsiden, når vi får kendskab til dem...

Oprettet af kim-herlev d. 19/12-2007 16:50
#4

Tak john..vil holde øje.

Oprettet af thai-tay d. 15/01-2008 19:42
#5

ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?Grin

Oprettet af pdrhan d. 15/01-2008 21:01
#6

thai-tay skrev:
ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?Grin


Læs lige 2 indlæg oppe - der står det! GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin