jeg er lige kommet hjem fra en rigtig hyglig og fed jule aften sammen med med min kone og min partner vi havde lavet rigtig dansk jul med fleskestej og alt der til thaierne puttede chilli og tomat ketsuph paa men vi havede det alle rigtigt hygligt og hvad saa bare det er hygligt
Rigtig god jul til alle her
Med venlig hilsen Leo
Oprettet af phitsanulok d. 25/12-2007 11:12
#2
Hej her Danmark er julemiddagen også overstået :-)
Dejligt med en masse julemad og lidt gaver.