Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Kanon juleaften

Oprettet af Top High Class Fashion d. 24/12-2007 20:22
#1

jeg er lige kommet hjem fra en rigtig hyglig og fed jule aften sammen med med min kone og min partner vi havde lavet rigtig dansk jul med fleskestej og alt der til thaierne puttede chilli og tomat ketsuph paa men vi havede det alle rigtigt hygligt og hvad saa bare det er hygligt

Rigtig god jul til alle her

Med venlig hilsen Leo
PfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfft

Oprettet af phitsanulok d. 25/12-2007 11:12
#2

Hej her Danmark er julemiddagen også overstået :-)
Dejligt med en masse julemad og lidt gaver.

Fortsat god jul og et godt nytår Cool

Oprettet af topdogdk d. 25/12-2007 14:17
#3

Yes, havde også en god julemiddag med konen her Pattaya.
Øffebasse, rapand m.m.GrinGrin