Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: En af leve med
#1
hej jeg er en mand der bor her i thaliand der vil geren har en at leve med en god pige der vil vaere naesten alt for mig og ikke kun taenkker paa penge for dem er der nok af her i th saa hvis der skulle vaere noge der kan hjaelpe mig saa skrive til mig paa min hotmail som er


Oprettet af Suk Rak Ning d. 25/12-2007 04:18
#2
Hej Steen.
Du bor i Thailand--------> Aaben dine oejne og brug din sunde fornuft, det kan man faktisk komme lang med.
Held & Lykke.
Oprettet af h d. 25/12-2007 10:47
#3
hej sten
tag et par måneder på landet det er ikke i pattaya der er flest af de piger du søger
Oprettet af
topdogdk d. 25/12-2007 14:21
#4
Prøv at kigge i supermarkederne, småforretningerne m.v., i stedet for barerne.
Bevares, der skal lægges mere arbejde i det, men er det en sød en du vil have, der ikke pukker dig, så hold dig fra barerne og a gogoerne.
Det hjælper også gevaldigt, hvis du ævler en smule engelsk og/eller thai.
Der findes ordbøger nok.
Oprettet af jesperfrb d. 25/12-2007 17:48
#5
De findes mange steder, men de er svære at finde hvis man ikke kan kommunikere ordentlig med dem


.
Men hvorfor skulle det være nemmere at finde kærligheden i Thailand, end alle andre steder??
De Thaipiger der desideret vil have en Farang, går da efter det pga pengene, samt et forhåbentlig bedre liv!
Ellers finder de da kærligheden på samme måde som alle andre mennesker, gennem venner, omgangskreds osv. Man mødes jo sjældent tilfældigt på gaden

Men held og lykke med projektet!
Oprettet af
xxxxxx d. 26/12-2007 02:57
#6
hej stenn
hvad er din alder hojde og vegt
hvor gammel maa hun verer
hvad vil du give hende i lon(lommepenge)
#7
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!
Oprettet af
yeya d. 26/12-2007 10:17
#8
Loc, jeg er helt enig.
Til Steen. Gaa lidt mere ud og kom i snak med pigerne. Det skulle vaere maerkeligt hvis der ikke var en soed pige som du kan li' og som kan li' dig (ikke pengene).
Held og lykke.
Oprettet af
xxxxxx d. 26/12-2007 12:27
#9
Locturian skrev:
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!
hej Locturian
hvad er der galt med at jeg sporger sten om hvad han soger
angaende dit spogsmaal om jeg er en rufferi-bums
kan jeg kun sige at jeg forventer en undskyldning fra dig
her paa denne side
du burte nok lige tenke dig lidt om for du beskylder folk for ting
men venlig hilsen jannik guldberg
Redigeret af
xxxxxx d. 26/12-2007 12:34
#10
yindee skrev:
Locturian skrev:
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!
hej Locturian
hvad er der galt med at jeg sporger sten om hvad han soger
angaende dit spogsmaal om jeg er en rufferi-bums
kan jeg kun sige at jeg forventer en undskyldning fra dig
her paa denne side
du burte nok lige tenke dig lidt om for du beskylder folk for ting
men venlig hilsen jannik guldberg
Jeg undskylder, hvis jeg har kaldt dig noget du ikke er, men i og med du indspørger til hans personlige detaljer, og spørger hvad han kan betale, insinuere du også, at du kan hjælpe ham med at finde en pige, såfremt han er villig til at betale for det - Dette sagt sammen med din kommentar i et andet indlæg, var med til at farve den opfattelse man får af det du skriver. Hvis jeg tager fejl, så undskyld, men det var noget meget meget forkert at skrive, efter min mening.
Oprettet af
helge d. 26/12-2007 12:56
#11
hej. Jeg synes da,at det virker relevant,at Yindee stiller de spoergsmaal.Jeg bliver tit spurgt om jeg kender en god mand fra falangland.Det er bare et ansvar,jeg ikke vil tage. Men jeg ville da ikke foele mig som alfons,mennskehandler eller noget andet grimt,hvis der ikke var penge,men kun venlighed over for andre. Men som sagt,synes jeg ,at det er en alvorlig sag. mvh helge
Oprettet af
xxxxxx d. 26/12-2007 13:14
#12
hej Locturian
jeg kom her til dete land i 1965
har altid veret hoflig og venlig over for folk
hvis du kigger paa min hjemmeside
www.yindee.dk
vil man kunne see hvad jeg og min kone yindee lavet
vi selger mad thaimad
nar jeg ser paa din hjemmeside er der flere sider der om handler sex
og du/I skriver at man kan komme til jer og faa hjelp med priser og steder hvor sex kan findes kobes
jeg finder mig ikke i at en dansker der har veret i thailand i to arr
skal spille verdersmester over for mig eller min kone
saa frem over hold dig vek fra min kone naar hun eller jeg har indleg her
med venlig hilsen
jannik guldberg
#13
Hej Jannik
Lad være med at debatere, hvis ikke du kan håndtere at du får et modsvar, på det du skriver. Sidst jeg så efter, havde du ikke eneret over dette fora.
Om jeg har levet i 1, 2 eller 100 år i Thailand, er vel ligegyldigt, derfor synes jeg stadig ikke at det er rigtigt, at man støtter en henvendelse der eftersøger en købepige. Jeg er også høflig over for folk, men når folk forsøger at formidle kvinder, på denne måde, bliver jeg lidt harm, og benytter min ret til at udtale mig, efter mine egne meninger og overbevisninger. Om nogen er så uenige, det er op til dem, de har lige som mig, ret til egne holdninger.
Jeg vil gerne have at du finder bare én side, fra min hjemmeside, der omhandler sex i Thailand?
Oprettet af
xxxxxx d. 26/12-2007 14:36
#14
http://www.huahin...d-sex.html
Hej yindee jeg har lige lavet dit link aktivt
Redigeret af
John d. 26/12-2007 14:50
Oprettet af
huratho d. 26/12-2007 14:37
#15
Hej
Jeg holder med Yindee. Hvis man ønsker at hjælpe et anden person med en kontakt, skal man da vide det som Yindee spørger om. Jeg har selv, sammen med min x-kone formidlet kontakt til 2 danskere og de lever idag lykkelige sammen. Den ene par bor i Nordjylland og manden udtaler at han aldrig har haft det bedre. De betaler hendes familie THB 2000.00 pr. mdr. Den anden, han bor her i Chiang Mai og de har lige fået en søn d. 24. dec. De sender ingen penge til familien. Så det der med at alle thaier kun tænker på penge kan du godt stikke s---- o-.
Flot indlæg Helge og Yindee.
Hugo
Oprettet af
Draaben d. 26/12-2007 15:10
#16
[url][/url]
Hej Jannik
Lad være med at debatere, hvis ikke du kan håndtere at du får et modsvar, på det du skriver. Sidst jeg så efter, havde du ikke eneret over dette fora.
Om jeg har levet i 1, 2 eller 100 år i Thailand, er vel ligegyldigt, derfor synes jeg stadig ikke at det er rigtigt, at man støtter en henvendelse der eftersøger en købepige. Jeg er også høflig over for folk, men når folk forsøger at formidle kvinder, på denne måde, bliver jeg lidt harm, og benytter min ret til at udtale mig, efter mine egne meninger og overbevisninger. Om nogen er så uenige, det er op til dem, de har lige som mig, ret til egne holdninger.
Jeg vil gerne have at du finder bare én side, fra min hjemmeside, der omhandler sex i Thailand?
http://www.huahin...d-sex.html
loooooooooool

Locturian eller søren....du er for sjov

Redigeret af
Draaben d. 26/12-2007 15:14
Oprettet af
Draaben d. 26/12-2007 15:20
#17
Hej igen locturian.
Faldt lige over dette på "Din hjemmeside"
Det er oftest sæsonnen som afspejler markedsprisen på thailand sex. Alle priser og informationer vedr. thailand sex på denne hjemmeside, vil give dig en god ide omkring niveauet på netop denne årstid. Thailand er landet hvor alt kan ske - og vi hjælper dig gerne til - at det sker som du ønsker det.
Sakset fra
http://www.huahin...d-sex.html
Nyd dagen og vejen frank
Redigeret af
Draaben d. 26/12-2007 15:28
Oprettet af
huratho d. 26/12-2007 15:35
#18
Hej
SKIDE GODT " Egon ", Dråben.
Hilsen Hugo
Oprettet af sabai sabai d. 26/12-2007 15:57
#19
Jeg kan nu ikke se at der skulle være tale om sex-ydelser !
Nærmere at det drejer sig om nye domæner.
Thailland sex , vacation. Thailand flight.
Det ser også ud til at siden måske også er falsk. da jeg ovehovedet ikke kan finde siden via Loc rigtige side.
Nogen som kan komme ind på omtalte side via Loc rigtige side ??
Men det må Loc hellere selv svare på .
Redigeret af sabai sabai d. 26/12-2007 16:03
Oprettet af
helge d. 26/12-2007 15:59
#20
tak skal du ellers have. Det er godt nok sjaeldent,at dobbeltmoral,kommer saa kraftigt retur. Der fik Draaben glasset til at flyde over. Ellers flot hjemmeside. Bent Falbert kunne laere noget. jeg hygger mig. mvh helge