Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Facebook.com
Oprettet af phitsanulok d. 28/12-2007 16:41
#1
Ret sjov side hvor man kan møde gamle og nye venner :-)
Jeg har oprettet en gruppe til Dansk-Thai
http://www.facebo...4011447249
I skal være medlem af siden for at kunne komme ind, bare rolig det ER gratis ;-)
Link redigeret af Admin
Oprettet af
larsen99 d. 28/12-2007 20:02
#2
Så er vi 2 medlemmer nu

Oprettet af
blume d. 29/12-2007 01:16
#3
Nu er der 4
Hilsner fra fyns land
blume
Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 10:31
#4
vi er 6 medlemmer nu :-)
Oprettet af
ebeth d. 29/12-2007 14:45
#5
http://avisen.dk/...61207.aspx
Har du undersøgt hvad det er for en side du promoverer?
#6
Det lyder da ikke til at være en god hjemmeside, så i for lov at slippe denne gang for mig

Oprettet af
John d. 29/12-2007 15:09
#7
Jeg har lige fået tilsendt lidt flere link om advarsler:
http://www.busine.../71205114/
http://ekstrablad...366300.ece
http://newz.dk/fa...pornofirma
Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:23
#8
Ja jeg har undersøgt det.
Som det er overalt på nettet, så skal man tænke sig om!
man behøves jo ikke lægge nøgen biller eller sit dankort ud på nettet vel.??
men det er da godt med link til de advarsler, tak for det.
Jeg vil dog stadig bruge siden.
Overalt hvor man færdes på nettet indsamles information om os. Big brother :-) sådan er livet på nettet.
ENJOY :-)
Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:24
#9
Facebook undskylder
I USA har en sag om misbrug af data netop ramt FaceBook hårdt.
I aftes erkendte den kun 23-årige direktør Mark Zuckerberg, at FaceBook har delt private oplysninger med andre virksomheder - uden at brugerne har haft mulighed for at sige fra.
- Vi har ikke gjort det godt nok, og det vil jeg gerne undskylde, siger Mark Zuckerberg i en pressemeddelelse.
- Jeg er ikke stolt af, hvordan vi har taklet denne situation, og jeg ved, at vi vil gøre det bedre fremover.
Hjemmesiden er straks blevet ændret, så det er muligt at framelde sig den såkaldte ’Beacon’-ordning.
Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:57
#10
så er vi 8 :-) så må jeg heller lægge lidt billeder på ;-)
Oprettet af
JWOLFF d. 29/12-2007 21:14
#11
Jeg er der også nu

Oprettet af phitsanulok d. 30/12-2007 10:28
#12
10 :-) de 10 første der har meldt sig på har jeg gjort til admin på siden ;-) nu har i mange flere mulighedder på siden, lad os se hvordan det går.

Oprettet af phitsanulok d. 17/02-2008 19:37
#13
http://www.facebo...4011447249
24 medellem nu :-D det sku ok, og folk har smidt lidt billeder op, dejligt :-D
Link redigeret af Admin