Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Facebook.com

Oprettet af phitsanulok d. 28/12-2007 16:41
#1

Ret sjov side hvor man kan møde gamle og nye venner :-)

Jeg har oprettet en gruppe til Dansk-Thai


http://www.facebo...4011447249


I skal være medlem af siden for at kunne komme ind, bare rolig det ER gratis ;-)

Link redigeret af Admin

Redigeret af Webmaster d. 30/06-2010 22:44

Oprettet af larsen99 d. 28/12-2007 20:02
#2

Så er vi 2 medlemmer nu Grin

Oprettet af blume d. 29/12-2007 01:16
#3

Nu er der 4
Hilsner fra fyns land
blume

Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 10:31
#4

vi er 6 medlemmer nu :-)

Oprettet af ebeth d. 29/12-2007 14:45
#5


http://avisen.dk/...61207.aspx

Har du undersøgt hvad det er for en side du promoverer?

Oprettet af ubon lynge d. 29/12-2007 14:55
#6

Det lyder da ikke til at være en god hjemmeside, så i for lov at slippe denne gang for mig Grin Grin Grin

Oprettet af John d. 29/12-2007 15:09
#7

Jeg har lige fået tilsendt lidt flere link om advarsler:


http://www.busine.../71205114/



http://ekstrablad...366300.ece



http://newz.dk/fa...pornofirma

Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:23
#8

Ja jeg har undersøgt det.

Som det er overalt på nettet, så skal man tænke sig om!
man behøves jo ikke lægge nøgen biller eller sit dankort ud på nettet vel.??

men det er da godt med link til de advarsler, tak for det.
Jeg vil dog stadig bruge siden.

Overalt hvor man færdes på nettet indsamles information om os. Big brother :-) sådan er livet på nettet.

ENJOY :-)



Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:24
#9

Facebook undskylder
I USA har en sag om misbrug af data netop ramt FaceBook hårdt.

I aftes erkendte den kun 23-årige direktør Mark Zuckerberg, at FaceBook har delt private oplysninger med andre virksomheder - uden at brugerne har haft mulighed for at sige fra.

- Vi har ikke gjort det godt nok, og det vil jeg gerne undskylde, siger Mark Zuckerberg i en pressemeddelelse.

- Jeg er ikke stolt af, hvordan vi har taklet denne situation, og jeg ved, at vi vil gøre det bedre fremover.

Hjemmesiden er straks blevet ændret, så det er muligt at framelde sig den såkaldte ’Beacon’-ordning.

Oprettet af phitsanulok d. 29/12-2007 15:57
#10

så er vi 8 :-) så må jeg heller lægge lidt billeder på ;-)

Oprettet af JWOLFF d. 29/12-2007 21:14
#11

Jeg er der også nu Smile

Oprettet af phitsanulok d. 30/12-2007 10:28
#12

10 :-) de 10 første der har meldt sig på har jeg gjort til admin på siden ;-) nu har i mange flere mulighedder på siden, lad os se hvordan det går.

Grin

Oprettet af phitsanulok d. 17/02-2008 19:37
#13


http://www.facebo...4011447249


24 medellem nu :-D det sku ok, og folk har smidt lidt billeder op, dejligt :-D

Link redigeret af Admin

Redigeret af Webmaster d. 30/06-2010 22:45