Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Mere fra Norge

Oprettet af John d. 08/01-2008 21:30
#1

Fandt lige et klip fra Norsk TV, sku ikke uden humor...

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/aCxDZRJKkqY&feature=related[/flash]

Oprettet af roald d. 08/01-2008 21:59
#2

Det var faktisk rigtig sjov, jeg morede mig ihvertfald

Oprettet af JWOLFF d. 08/01-2008 22:44
#3

Haha Cool alt for fed, de lyder lidt som mig og mine venner nytårsaften, hvor vi tilbragte hele natten med samtlige udgaver af singstars til playstation Wink

Oprettet af dantha d. 08/01-2008 23:31
#4

GrinGrinGrinGrinGrin

Oprettet af Webmaster d. 08/01-2008 23:42
#5

Hehe, den er god :-)

Friske fyre :-)
Fandt lige nogle flere med dem:

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/cD0hbg79ftU[/flash]

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/AmJ6FDj9R1k[/flash]

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/U0JK--C98SU[/flash]

Oprettet af jesperfrb d. 09/01-2008 01:32
#6

Absolut god humorGrinGrinGrinGrin

Oprettet af Boes d. 09/01-2008 02:19
#7

GrinGrinGrinGrinGrin Fine ting !

Oprettet af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 06:48
#8

Boys on wheels..........Wink..Blaeret.......Grin

De har sq stil.....

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/haha.gif

Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 07:15

Oprettet af John d. 09/01-2008 14:07
#9

Hej Suk nu kan du få en tus mere

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/gFNdclBbP6U&NR=1[/flash]

Oprettet af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 14:52
#10

Har set dem alle, de er daelme sjove....


i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/haha.gif

Oprettet af quickmouse d. 09/01-2008 19:28
#11

John skrev:
Hej Suk nu kan du få en tus mere

[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/gFNdclBbP6U&NR=1[/flash]


jeg giver gerne 10000 bath for at se suk i stolen hos ham, det er med garanti ikke det samme som hos madam blue tatoo i århus Wink