Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Mere fra Norge
Oprettet af
John d. 08/01-2008 21:30
#1
Fandt lige et klip fra Norsk TV, sku ikke uden humor...
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/aCxDZRJKkqY&feature=related[/flash]
Oprettet af
roald d. 08/01-2008 21:59
#2
Det var faktisk rigtig sjov, jeg morede mig ihvertfald
Oprettet af
JWOLFF d. 08/01-2008 22:44
#3
Haha

alt for fed, de lyder lidt som mig og mine venner nytårsaften, hvor vi tilbragte hele natten med samtlige udgaver af singstars til playstation

Oprettet af
dantha d. 08/01-2008 23:31
#4





#5
Hehe, den er god :-)
Friske fyre :-)
Fandt lige nogle flere med dem:
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/cD0hbg79ftU[/flash]
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/AmJ6FDj9R1k[/flash]
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/U0JK--C98SU[/flash]
Oprettet af jesperfrb d. 09/01-2008 01:32
#6
Absolut god humor




Oprettet af
Boes d. 09/01-2008 02:19
#7





Fine ting !
Oprettet af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 06:48
#8
Boys on wheels..........

..Blaeret.......
De har sq stil.....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 07:15
Oprettet af
John d. 09/01-2008 14:07
#9
Hej Suk nu kan du få en tus mere
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/gFNdclBbP6U&NR=1[/flash]
Oprettet af Suk Rak Ning d. 09/01-2008 14:52
#10
Har set dem alle, de er daelme sjove....
#11
John skrev:
Hej Suk nu kan du få en tus mere
[flash=400:326]http://www.youtube.com/v/gFNdclBbP6U&NR=1[/flash]
jeg giver gerne 10000 bath for at se suk i stolen hos ham, det er med garanti ikke det samme som hos madam blue tatoo i århus
