Oprettet af
Wiwex d. 13/01-2008 09:01
#1
Er der nogen som er bekendt med de nye regler, som trædte i kraft 1 december i 2007, for ingåelse af ægteskab med en thai kvinde i Danmark, jeg er gift her i Thailand på Ampur, og har papir på dette, men vi vil gerne giftes i Danmark til sommer, men jeg ved ikke hvilken papirer som kræves.
På forhånd tak
MVH Wiwex
Oprettet af
Wiwex d. 13/01-2008 09:14
#3
Tak for svaret, men hvis vi nu ønsker at blive gift også Danmark, kan det så være nok at få oversat den vielselsattest vi har på thai.
Wiwex
Oprettet af
prasat d. 13/01-2008 09:49
#4
du kan ikke blive gift igen i danmark, kun hvis i lader jer skille først.
men i kan blive velsignet i en dansk kirke, det kræver at i har vielsesattesten med og den er oversat til engelsk.
prasat