Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Links til Thailandske Opskrifter!

Oprettet af NOLF d. 21/07-2004 14:21
#1

Hejsa

Her er nogle lækre links til Thailandske madopskrifter:


http://www.thaita...


http://www.easy-t...


http://www.thai-f...cipes.html


http://www.thaifo...ecipe.html


Nyd dem Pfft
NOLF

Oprettet af isaan d. 22/07-2004 08:21
#2

hej nolf

det var mange gode links du kom med der Grin

mange tak

mvh.isaanSmile

Oprettet af NOLF d. 23/07-2004 03:43
#3

Jeg takker isaan.

Hvis jeg finder flere gode links, skal jeg nok lægge dem her Smile

Hilsen
NOLF

Oprettet af surin d. 17/10-2004 16:32
#4

linkene er fine men det er da sjovere når konen laver maden og så smager det også bedreGrin

Oprettet af janandersen d. 17/10-2004 17:46
#5

kan i ikke finde nogen der står på thai
til min lille koneSmile

Oprettet af surin d. 17/10-2004 19:35
#6

laver hun så dårlig mad????Grin

Oprettet af surin d. 18/10-2004 06:40
#7

ellers prøv [url]www.kapook.com[/url]

Oprettet af Webmaster d. 23/10-2004 14:21
#8

Hejsa,

Jeg fik lige et lille tip via email med et link til nogle opskrifter på Thai Pfft


http://www.maama....mn/guzzie/


Stort tak til Jens Grin

Oprettet af nongnuk d. 03/12-2004 19:42
#9

Hejsa.

Tak for en god Link.Smile

Oprettet af falang yao d. 23/08-2005 14:36
#10

Hi Folks,
Mon Thomas er gået på pension ?
Jeg savner hans dejlig hjemmeside, som ikke opdateres længere (det kunne jo være at der var ikke mere at tilføje).
Vurder selv!


http://home6.inet.../index.htm


M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af phitsanulok d. 05/11-2007 10:34
#11

falang yao skrev:
Hi Folks,
Mon Thomas er gået på pension ?
Jeg savner hans dejlig hjemmeside, som ikke opdateres længere (det kunne jo være at der var ikke mere at tilføje).
Vurder selv!


http://home6.inet.../index.htm


M.v.h., M. Rasmussen Cool


Ellers en flot side, syndt den ikke er i brug mere..

Oprettet af quickmouse d. 05/11-2007 11:02
#12

ja det er en flot side, den skal jeg studerer nærmer når jeg skal lave mad næste gang.

hvis jeg da ellers får lov til at låne køkkenet af Noi Grin

Oprettet af xxxx d. 05/11-2007 12:30
#13

Hæ hvis vi nu ser bort fra restuations mad og det man kan lave..
Så er thai mad nu egentlig nem.. noget rod sammen.. fyld godt med chili - fiskevand - soya - smags forstærker og Knorr i.. vupti, man har det de fleste Thaier spiser til daglig.. njae ok, vi bliver nok nød til at have plastik pose mad og Mama med..
Ikke et ondt ord om det hvis man ikke har større krav til sin mad er det sikkert godt nok.
Knorr og smags forstærker er en uvane, for man kan nemt selv lave sin suppe.. Men ok det er jo nok fordi det er nemt.
Jeg kan bare ikke klare at det smager af noget der skulle have været smidt ud for 14 dage siden.. Grin
Og spiser jeg kylling skal det sgu da ikke smage af fisk.

Af samme grund har vi lavet en arbejds fordeling her i huset.. hun går på arbi og jeg står for bla madlavning.
Og det kan godt afføde en skummel kommentar hvis hun tager flasken med soya eller noget andet ildelugtende inden hun overhovedet har smagt på hvad jeg har lavet. Chili har hun vænnet sig af med at hælde på. hæ hæ..
Sjovt nok er de fleste Thaier jeg har mødt faktisk ret vilde med f.eks flæskesteg / frikadeller ogl. men det er nok prisen der afholder thaier fra at spise det.

le-si