Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: thailand i november

Oprettet af knud d. 21/07-2004 15:31
#1

Er der nogen der har erfaring med at besøge Hua Hin i November, jeg har fået et kanon godt tilbud på turen

hilsen
knud

Oprettet af isaan d. 21/07-2004 19:09
#2

hej knud

ja vi var der i november sidste år det var kanon har være der flere gange synes det er et dejligt i november vi boede på et guesthouse .
så det kan du roligt tage ned knud Grin
synes ikke der er fyldt med barer alle steder som der er i pattaya , patong olign. men ok man finder det man opsøger så dermed ikke sagt at det ikke findes dernede Smile

god tur

mvh.isaanSmile

Oprettet af NOLF d. 23/07-2004 03:42
#3

Har hørt at kuoni, kører med kanontilbud i øjeblikket.

Flyv med Thaiairways og bo på Hilton Hua Hin (5 stjernet hotel, har selv boet der én gang) i 14 nætter, for lige under 7500,-

De tilbyder også et billigere hotel, kan ikke helt huske navnet, til lige under 5500,- også for 14 nætter.

Hygge
NOLF

Oprettet af isaan d. 24/07-2004 13:25
#4

hej nolf

det må være rimeligt luksus det der hiton jeg har nok set dette hotel men aldrig boet der det kunne være man skulle prøve engang Smile
tilbudene ser fine ud Smile

isaan