Oprettet af
isaan d. 21/07-2004 19:09
#2
hej knud
ja vi var der i november sidste år det var kanon har være der flere gange synes det er et dejligt i november vi boede på et guesthouse .
så det kan du roligt tage ned knud

synes ikke der er fyldt med barer alle steder som der er i pattaya , patong olign. men ok man finder det man opsøger så dermed ikke sagt at det ikke findes dernede
god tur
mvh.isaan

Oprettet af
NOLF d. 23/07-2004 03:42
#3
Har hørt at kuoni, kører med kanontilbud i øjeblikket.
Flyv med Thaiairways og bo på Hilton Hua Hin (5 stjernet hotel, har selv boet der én gang) i 14 nætter, for lige under 7500,-
De tilbyder også et billigere hotel, kan ikke helt huske navnet, til lige under 5500,- også for 14 nætter.
Hygge
NOLF