Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Hvornår er det billigst at rejse til Thailand
Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 10:44
#1
Hvornår er det billigst at rejse til Thailand??
Hvilket selskab kan i anbefale??
Jeg vil gerne have det incl. Hotel.
Helst 2 uger endda 3 uger!!!
Håber nogle af de kloge hoveder kan hjælpe


Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 11:02
#2
jsh71 skrev:
Hej sabel
Prøv at brug rejsefeber.dk eller flybillet.dk. Ellers er det selvfølgelig billigt udenfor sommerferien herhjemme juli og august. Thailand er nok dyrest omkring december januar.
Hvorfor skal det være med hotel, du kan altid finde et godt hotel, og hvis du har 60000 om måneden har du slet ingen problemmer hæ hæ.

heheeh hvad vil du anbefale? Er det dyrer at selv at til hotelet eller få det incl. rejsen??
Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 11:25
#3
jsh71 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor du vil bo henne, men i pattaya der kan du altid finde et godt hotel fra 300 og opefter alt afhængig hvor meget du vil betale og om du skal have swimmingpool og alt muligt luxus. Men ok hvis du kun skal afsted 2 - 3 uger er det måske smartest at booke en charterrejse dem kan du finde mange af til en rimelig penge.
Selv i phuket/mallorca


kan du vel finde noget ordenligt, men der kender jeg ikke priserne i dag, for det er en del år siden jeg har været der og der er priserne fandme røget godt op må man sige (så bamse der skal du ikke tage til) hæ hæ.
Men phuket må da være lige noget for dig hvis du bare skal have en drukferie med lidt oplevelser også



Kan du have en rigtig god tur.


Hej jsh mange tak for rådet. Min mor var i Phuket hvor hun betalte 4.500 DKK for 2 uger sidste år. Prøver at finde noget til 5000 - 6000 dkk for 2 uger.
Oprettet af
Berg d. 14/02-2008 11:40
#4
Hvis du kun skal afsted 2 uger, tror jeg (er dog ikke 100% sikker) at det bedst kan betale sig at finde en charter ferie hvor hotel osv. er inkluderet.
Edit:
Uden for høj sæsonen kan du vel komme afsted for den pris du søger med hotel altså en 5-6.000 kr.
Redigeret af
Berg d. 14/02-2008 11:43
Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 12:50
#5
Berg skrev:
Hvis du kun skal afsted 2 uger, tror jeg (er dog ikke 100% sikker) at det bedst kan betale sig at finde en charter ferie hvor hotel osv. er inkluderet.
Edit:
Uden for høj sæsonen kan du vel komme afsted for den pris du søger med hotel altså en 5-6.000 kr.
Lyder fedt glæder mig helt vildt for at komme afsted



Det er ligesom at komme i paradis


Bliver fedt at ligge på stranden og slappe helt af



Oprettet af
kro90 d. 14/02-2008 12:54
#6
Hej Sabel.
prøv på flyprice.dk, men tag og ring til dem, da der er billige flybiletter hvis du samtidigt booker hotel. Vi har givet 4.060 fra Cph - Bkk -Cph i perioden 15/8 -6/9 dertil 2 overnatninger i Bkk til 505,- for et db værelse med morgen mad.
God tur
Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 13:10
#7
kro90 skrev:
Hej Sabel.
prøv på flyprice.dk, men tag og ring til dem, da der er billige flybiletter hvis du samtidigt booker hotel. Vi har givet 4.060 fra Cph - Bkk -Cph i perioden 15/8 -6/9 dertil 2 overnatninger i Bkk til 505,- for et db værelse med morgen mad.
God tur
Hey fedt er det incl. hotel?
Hvad med indenrigsrejser i Thailand? Er de billig eller hvad?
Oprettet af
kiml d. 14/02-2008 19:07
#8
Hej Sabel
Har boket 17 dage i Thailand 2 dage i Bkk resten i Phuket i August 4 stjernet hotel hele vejen rundt 4 voksne i 3 dobelt værelser for 32.ooo kr flyver med SAS og har boket hos My Travel Tango. indenrigs kan du flyve billigt med Thai Air Asia. du kan søge efter Air Asia på nettet der kan bestille og betale sikkert med visa har gjort det mange gange det funker bare
Mvh kiml
Oprettet af
kro90 d. 15/02-2008 08:27
#9
Hej Sabel
Som jeg forsøgte at skrive 4.060 for fly pr billet derefter 505,- dkr. for et DB værelse for 2 nætter, resten af nætterne er for egen regning.
Glæder os, til at tage afsted. Regner med at tage til Cambodia lige efter ankomsten til BKK, så hvis nogle af jer har erfaringer med det, hører jeg meget gerne om det. Fra Cambodia regner vi med at tage til Chiang Mai / Rai, og derfra til Bkk hvor vi har de 2 nætter.
Glæder os, men der er længe til august. 6 mdr. ØV
Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 11:45
#10
kiml skrev:
Hej Sabel
Har boket 17 dage i Thailand 2 dage i Bkk resten i Phuket i August 4 stjernet hotel hele vejen rundt 4 voksne i 3 dobelt værelser for 32.ooo kr flyver med SAS og har boket hos My Travel Tango. indenrigs kan du flyve billigt med Thai Air Asia. du kan søge efter Air Asia på nettet der kan bestille og betale sikkert med visa har gjort det mange gange det funker bare
Mvh kiml
8000 DKK pr. næse det sku billigt


Kan det gøres billigere ??
Oprettet af
JWOLFF d. 15/02-2008 14:59
#11
Sabel Hvor vil du hen i Thailand?
De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.
Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.
Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.
Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.
Mvh Jan
Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 15:13
#12
JWOLFF skrev:
Sabel Hvor vil du hen i Thailand?
De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.
Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.
Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.
Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.
Mvh Jan
Mange tak jeg vil gerne Phuket men kunne også rejse lidt rundt i Thailand og se mig omkring


Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 15:26
#13
Sabel skrev:
JWOLFF skrev:
Sabel Hvor vil du hen i Thailand?
De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.
Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.
Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.
Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.
Mvh Jan
Mange tak jeg vil gerne Phuket men kunne også rejse lidt rundt i Thailand og se mig omkring


Hvorfor kan folk ikke lide tyrkieteksperten??
Er der dårlig service??
Oprettet af
Rasmus d. 16/02-2008 16:05
#14
Billigt til Thailand med Startours "sex" flyver:
http://www.dansk-...icle_id=20
Rasmus
Oprettet af Sabel d. 16/02-2008 16:35
#15

Rasmus skrev:
Billigt til Thailand med Startours "sex" flyver:
http://www.dansk-...icle_id=20
Rasmus
Det lyder som at du ikke er så glad for startour til Thailand??

Oprettet af
Rasmus d. 16/02-2008 18:05
#16
Sabel – spar mig og andre for dine dumme bemærkninger
Oprettet af Sabel d. 16/02-2008 19:19
#17
Rasmus skrev:
Sabel – spar mig og andre for dine dumme bemærkninger
Du var da ikke ondt ment!!
Oprettet af Thai d. 17/02-2008 12:36
#18
Rasmus du behøver ikke læse Sabels dumme bemærkninger

Oprettet af Chatten d. 17/02-2008 13:11
#19
hrm rasmus.. syntes ikke den bemærkning er fair på nogen måde. svar på hans spørsmål eller lad manden være i fred. tumpe
Oprettet af Sabel d. 17/02-2008 13:16
#20
Mit indlæg lød på hvornår er det billigst at rejse til Thailand! Fedt med disse svar folk har givet mig!
Rasmus indlæg var et link til hvor dårligt Startour service havde været for ham personligt!!
Man betaler jo ikke meget for en startour billet som jeg ved at min mor gjorde nemlig 4500 DKK for 2 uger plus hotel.
for det kan man jo ikke forvente 1 klasse service.
Du betaler for det du for!!
Den er også ok men min mor har rejst til Thailand mindst 20 gange med Startour og hun har aldrig oplevet Startour på samme måde som Rasmus har!
Jeg kommer nok med et dumt kommentar at han ikke kan lide Startour!! men det giver ikke en grund til at svine mig til for det!
Min kommentar var ment på en god måde!!
Ingen hard feelings fra min side, men jeg ser Rasmus tage det meget personligt!!