Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Hvornår er det billigst at rejse til Thailand

Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 10:44
#1

Hvornår er det billigst at rejse til Thailand??
Hvilket selskab kan i anbefale??

Jeg vil gerne have det incl. Hotel.

Helst 2 uger endda 3 uger!!!

Håber nogle af de kloge hoveder kan hjælpeSmileSmile

Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 11:02
#2

jsh71 skrev:
Hej sabel

Prøv at brug rejsefeber.dk eller flybillet.dk. Ellers er det selvfølgelig billigt udenfor sommerferien herhjemme juli og august. Thailand er nok dyrest omkring december januar.

Hvorfor skal det være med hotel, du kan altid finde et godt hotel, og hvis du har 60000 om måneden har du slet ingen problemmer hæ hæ. GrinGrin



heheeh hvad vil du anbefale? Er det dyrer at selv at til hotelet eller få det incl. rejsen??

Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 11:25
#3

jsh71 skrev:
Nu ved jeg ikke hvor du vil bo henne, men i pattaya der kan du altid finde et godt hotel fra 300 og opefter alt afhængig hvor meget du vil betale og om du skal have swimmingpool og alt muligt luxus. Men ok hvis du kun skal afsted 2 - 3 uger er det måske smartest at booke en charterrejse dem kan du finde mange af til en rimelig penge.

Selv i phuket/mallorca GrinGrin kan du vel finde noget ordenligt, men der kender jeg ikke priserne i dag, for det er en del år siden jeg har været der og der er priserne fandme røget godt op må man sige (så bamse der skal du ikke tage til) hæ hæ.

Men phuket må da være lige noget for dig hvis du bare skal have en drukferie med lidt oplevelser også GrinGrinGrin Kan du have en rigtig god tur.GrinGrin


Hej jsh mange tak for rådet. Min mor var i Phuket hvor hun betalte 4.500 DKK for 2 uger sidste år. Prøver at finde noget til 5000 - 6000 dkk for 2 uger.

Oprettet af Berg d. 14/02-2008 11:40
#4

Hvis du kun skal afsted 2 uger, tror jeg (er dog ikke 100% sikker) at det bedst kan betale sig at finde en charter ferie hvor hotel osv. er inkluderet.

Edit:
Uden for høj sæsonen kan du vel komme afsted for den pris du søger med hotel altså en 5-6.000 kr.

Redigeret af Berg d. 14/02-2008 11:43

Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 12:50
#5

Berg skrev:
Hvis du kun skal afsted 2 uger, tror jeg (er dog ikke 100% sikker) at det bedst kan betale sig at finde en charter ferie hvor hotel osv. er inkluderet.

Edit:
Uden for høj sæsonen kan du vel komme afsted for den pris du søger med hotel altså en 5-6.000 kr.


Lyder fedt glæder mig helt vildt for at komme afsted GrinGrinGrin Det er ligesom at komme i paradisCoolCool
Bliver fedt at ligge på stranden og slappe helt afCoolCoolCool

Oprettet af kro90 d. 14/02-2008 12:54
#6

Hej Sabel.
prøv på flyprice.dk, men tag og ring til dem, da der er billige flybiletter hvis du samtidigt booker hotel. Vi har givet 4.060 fra Cph - Bkk -Cph i perioden 15/8 -6/9 dertil 2 overnatninger i Bkk til 505,- for et db værelse med morgen mad.
God tur

Oprettet af Sabel d. 14/02-2008 13:10
#7

kro90 skrev:
Hej Sabel.
prøv på flyprice.dk, men tag og ring til dem, da der er billige flybiletter hvis du samtidigt booker hotel. Vi har givet 4.060 fra Cph - Bkk -Cph i perioden 15/8 -6/9 dertil 2 overnatninger i Bkk til 505,- for et db værelse med morgen mad.
God tur


Hey fedt er det incl. hotel?

Hvad med indenrigsrejser i Thailand? Er de billig eller hvad?

Oprettet af kiml d. 14/02-2008 19:07
#8

Hej Sabel
Har boket 17 dage i Thailand 2 dage i Bkk resten i Phuket i August 4 stjernet hotel hele vejen rundt 4 voksne i 3 dobelt værelser for 32.ooo kr flyver med SAS og har boket hos My Travel Tango. indenrigs kan du flyve billigt med Thai Air Asia. du kan søge efter Air Asia på nettet der kan bestille og betale sikkert med visa har gjort det mange gange det funker bare
Mvh kiml

Oprettet af kro90 d. 15/02-2008 08:27
#9

Hej Sabel
Som jeg forsøgte at skrive 4.060 for fly pr billet derefter 505,- dkr. for et DB værelse for 2 nætter, resten af nætterne er for egen regning.
Glæder os, til at tage afsted. Regner med at tage til Cambodia lige efter ankomsten til BKK, så hvis nogle af jer har erfaringer med det, hører jeg meget gerne om det. Fra Cambodia regner vi med at tage til Chiang Mai / Rai, og derfra til Bkk hvor vi har de 2 nætter.
Glæder os, men der er længe til august. 6 mdr. ØV

Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 11:45
#10

kiml skrev:
Hej Sabel
Har boket 17 dage i Thailand 2 dage i Bkk resten i Phuket i August 4 stjernet hotel hele vejen rundt 4 voksne i 3 dobelt værelser for 32.ooo kr flyver med SAS og har boket hos My Travel Tango. indenrigs kan du flyve billigt med Thai Air Asia. du kan søge efter Air Asia på nettet der kan bestille og betale sikkert med visa har gjort det mange gange det funker bare
Mvh kiml


8000 DKK pr. næse det sku billigt SmileSmile Kan det gøres billigere ??

Oprettet af JWOLFF d. 15/02-2008 14:59
#11

Sabel Hvor vil du hen i Thailand?

De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.

Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.

Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.

Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.

Mvh Jan

Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 15:13
#12

JWOLFF skrev:
Sabel Hvor vil du hen i Thailand?

De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.

Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.

Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.

Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.

Mvh Jan


Mange tak jeg vil gerne Phuket men kunne også rejse lidt rundt i Thailand og se mig omkringSmileSmile

Oprettet af Sabel d. 15/02-2008 15:26
#13

Sabel skrev:
JWOLFF skrev:
Sabel Hvor vil du hen i Thailand?

De billigste perioder er uden for høj sæsonen. feks i April og maj eller September og Oktober.

Du kan sagtens finde afgange fra Billund og Kastrup til Phuket, 2 uger med hotel fra 4000 kroner.

Det er hos tyrkieteksperten, men det firma er der mange der ikke kan li. Personligt at har jeg aldrig haft problemer med dem.
Gå ind på
http://www.tyrkie...perten.dk/
og se under Last minute.

Du behøves ikke at booke med hotel, det er nemt at finde dernede. Du sparer dog noget ved at ha det sammen med din flybillet, ingen tvivl der.

Mvh Jan


Mange tak jeg vil gerne Phuket men kunne også rejse lidt rundt i Thailand og se mig omkringSmileSmile


Hvorfor kan folk ikke lide tyrkieteksperten??
Er der dårlig service??

Oprettet af Rasmus d. 16/02-2008 16:05
#14

Billigt til Thailand med Startours "sex" flyver: Grin

http://www.dansk-...icle_id=20

Rasmus

Oprettet af Sabel d. 16/02-2008 16:35
#15

Grin
Rasmus skrev:
Billigt til Thailand med Startours "sex" flyver: Grin

http://www.dansk-...icle_id=20

Rasmus


Det lyder som at du ikke er så glad for startour til Thailand??Grin

Oprettet af Rasmus d. 16/02-2008 18:05
#16

Sabel – spar mig og andre for dine dumme bemærkninger

Oprettet af Sabel d. 16/02-2008 19:19
#17

Rasmus skrev:
Sabel – spar mig og andre for dine dumme bemærkninger


Du var da ikke ondt ment!!

Oprettet af Thai d. 17/02-2008 12:36
#18

Rasmus du behøver ikke læse Sabels dumme bemærkninger Smile

Oprettet af Chatten d. 17/02-2008 13:11
#19

hrm rasmus.. syntes ikke den bemærkning er fair på nogen måde. svar på hans spørsmål eller lad manden være i fred. tumpe

Oprettet af Sabel d. 17/02-2008 13:16
#20

Mit indlæg lød på hvornår er det billigst at rejse til Thailand! Fedt med disse svar folk har givet mig!

Rasmus indlæg var et link til hvor dårligt Startour service havde været for ham personligt!!
Man betaler jo ikke meget for en startour billet som jeg ved at min mor gjorde nemlig 4500 DKK for 2 uger plus hotel.
for det kan man jo ikke forvente 1 klasse service.
Du betaler for det du for!!
Den er også ok men min mor har rejst til Thailand mindst 20 gange med Startour og hun har aldrig oplevet Startour på samme måde som Rasmus har!

Jeg kommer nok med et dumt kommentar at han ikke kan lide Startour!! men det giver ikke en grund til at svine mig til for det!

Min kommentar var ment på en god måde!!

Ingen hard feelings fra min side, men jeg ser Rasmus tage det meget personligt!!