Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Jsh71 var på ferie i Thailand

Oprettet af thaikurt1 d. 14/02-2008 13:50
#1


Den har god bamsen GrinGrinGrin

Oprettet af nutte d. 14/02-2008 15:51
#2

Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig Shock.

Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51

Hilsen Nutte SmileSmileSmile

Oprettet af rinpoche d. 14/02-2008 16:05
#3

GrinGrinGrinGrin bamse.

Oprettet af ebeth d. 14/02-2008 16:47
#4

Jaahhh Bamsen har fået sin gamle avatar tilbage! Wink Sjov historie!

Oprettet af Saske d. 14/02-2008 23:46
#5

nutte skrev:
Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig Shock.

Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51

Hilsen Nutte SmileSmileSmile


jaah kl er nu 23:45 her på fyn og det er -2 så det jo bare herligt Wink