Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Jsh71 var på ferie i Thailand
Oprettet af
thaikurt1
d. 14/02-2008 13:50
#1
Den har god bamsen
Oprettet af
nutte
d. 14/02-2008 15:51
#2
Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig
.
Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51
Hilsen Nutte
Oprettet af
rinpoche
d. 14/02-2008 16:05
#3
bamse.
Oprettet af
ebeth
d. 14/02-2008 16:47
#4
Jaahhh Bamsen har fået sin gamle avatar tilbage!
Sjov historie!
Oprettet af
Saske
d. 14/02-2008 23:46
#5
nutte skrev:
Kan oplyse at jsh71 stadig overvejer jobbet da han syntes det er for koldt i danmark og savner mig
.
Kan oplyse at her i Pattay er der lige nu 27 grader og kl. er 21:51
Hilsen Nutte
jaah kl er nu 23:45 her på fyn og det er -2 så det jo bare herligt