Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Skal du bruge tolk?
Oprettet af
Joern
d. 03/03-2008 21:48
#1
Hej
Min kone har efter flere års tolkning for bureau, startet sit eget firma, så har i brug for en thaitolk, må i meget gerne kontakte hende. Hendes webadresse er:
http://www.sirith...
Mvh
Jørn