Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: til thailand i januar 4 voksne - billetpris

Oprettet af claus31130 d. 25/03-2008 14:32
#1

Puha....min bror,hans kone og 2 voksne børn har besluttet at tage den lange flyvetur herud og besøge mig i 14 dage først i det nye år.....
Så kommer det svære...hvad kan de forvente at skulle betale for billetter med udrejse fra DK ca d.3 januar og hjem 14 dage senere....Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke lige er nogen haj til det der med at søge på billet priser,synes kun jeg får temmeligt dyre priser frem.....de vil gerne afsted så billigt som muligt,næsten uanset hvem de skal flyve med....er der nogle der kan hjælpe mig lidt evt. med hvor man kan købe billige billetter (firma tlf nr den slags)...på forhånd mange tak.......jeg er jo ikke vant til at tænke på billetter når jeg rejser,de er bare klar i lufthavnen når jeg skal afsted...booket og betalt af firmaet


hilsen Claus

Oprettet af tuktuk d. 25/03-2008 14:47
#2

prøv [url]www.flybillet.dk[/url] eller [url]www.rejsefeber.dk[/url] der burde du kunde finde det du søger, det er bare at trykke sig ind til de rigtige datoer...

God jagt !!

Oprettet af phitsanulok d. 25/03-2008 15:43
#3

det må da være aeroflot.dk ??

Oprettet af goldwing d. 25/03-2008 15:46
#4

Jeg prøvede lige supersaver.dk
fandt billetter med Turkish Airlines
6.888 kr

Oprettet af claus31130 d. 25/03-2008 16:00
#5

....jeg ved ikke men jeg synes enganf at have læst hørt at det mange gange er billigere at handle ved de der rejse bikse,at de nogle gange har nogle "kampagne billetter eller sådan noget,,,,,jeg lavede osse et par søgninger....fik nærmest kun klm og lufthansa frem og de var da ca en plovmand over de 7000...nogle af dem over 8000....


Claus

Oprettet af birkedhoj d. 25/03-2008 16:07
#6

Hørte i morges at Momondo skulle være blevet kåret til den bedste søgemaskine for fly biletter af en amerikaner og så er den dansk
Pfft

Oprettet af Thai madsen d. 25/03-2008 16:53
#7

Prøvede [url]www.seat24.dk[/url] Udrejse d. 4 og hjemrejse og hjemrejse d. 18jan. Pris 26000kr. Per person 6500kr. Turkish Airlines. Tror ikke det fås billigere i den periode.
Håber de må få en god tur. Smile


Davs
Jag lavede lige dit link aktivt

bamsen

Oprettet af Saendaeng d. 25/03-2008 17:00
#8

Det er jo desværre højsæsonen, der bliver det nok ikke billigere..

Oprettet af quickmouse d. 25/03-2008 20:27
#9

prøv at søge på [url]www.momondo.com[/url]

Evt afrejse fra hamburg ( ved jo ikke hvor din famillie bor ).

Oprettet af claus31130 d. 26/03-2008 02:37
#10

Der er jo ikke andet for end at prøve og søge lidt videre.....og eventuelt ringe til et par rejse burauer(eller hvordan det nu staves).....jeg har jo da forstået at man kan spare en del ved at kigge sig godt for inden man bare slår til, man kan jo næsten "spare til lommepenge" på den måde......


Claus

Oprettet af ingolf d. 26/03-2008 08:31
#11

Hejsan.

For det förste er du lidt tidligt ude. De fleste store selvskaber sätter först deres priser og tider ca 6 måneder för avgang!!

For det andet er det stadigväk midt i högsäsongen. Kan dine slägtninger ikke vänte et par måneder, for så er det helt andre priser. Har en kammerat som rejser til Phuket med sin kone idag. De har betalt ca 11.000SVKR for 2 personer, for 2 uger i Phuket MED HOTEL!!!!

Det er ikke mere end 8.5- 9.000DKKR for 2 pers. i 2 uger MED HOTEL. Tror ikke det kan göres billiger, men om man kan rejse når andre har svärt at rejse, kan det göres billigt.

MVH Ingolf

Oprettet af claus31130 d. 26/03-2008 15:40
#12

hej ingolf....
det er lidt svært for dem at vente med at rejse.....jeg skal jo helst være hjemme når de kommer og besøger mig.....og et par måneder senere er jeg taget ud at sejle igen
jeg vil da lade gå videre at de gode priser som du siger kommer først ca 6 mdr før afgang



Claus

Oprettet af Lung Yao d. 27/03-2008 00:15
#13

Hej Claus,
Det er noget du har misforstået eller ikke rigtigt forstået ( ikke noget kritik for det er ikke nemt, bare se mit indlæg andet sted om Pris Jungle hos Thai Airways):
Begreber som:
LAVsæson= 1 April til 19-6 samt 1-8 til 15-11
eller
HØJsæson = 20-6 til 31-7 og 16-11 til 31-3 (sidste periode inddelt i flere perioder bl.a endnu dyrere i JUL/Nytårs tid, med undtagelse af 31-12 Wink ).
Ingolf mente ikke billige billetter kom 6 mnd før afgang, men udefra datoen 3-1 (som er midt i HØJsæson), hvis de ventede 3 mnd så var de i LAVsæson : i APRIL mnd og så frem til midten af Juni.
FX. skal konen afsted i starten af April og skal give 6400 (inkl. Tax) og for børnene 2550(inkl.tax). ,men d.19-6 skal den yndste og jeg afsted og jeg skal kun give 2550 (25% af voksne billet) for hende, moderen og søsteren kommer en uge senere og så er billet prisen for pigen 6200 (67% af voksne billet). Var hun også rejst d. 19-6 eller før så havde hendes billet kun kostet 2550. Øv Bøv. Selv om billetterne blev bestilte i November sidste år.
ERGO, har din bror og familien fx. mulighed for at rejse i Oktober og er du ikke ude og sejle, så kan de spare mange tusinde kr. der.

Redigeret af Lung Yao d. 27/03-2008 00:21

Oprettet af claus31130 d. 27/03-2008 04:36
#14

ok....så jeg blev jeg lidt klogere ...som jeg osse nævnte i et af mine tidligere indlæg i tråden,jeg har ikke den store forstand på det med billetter da det er mange år siden jeg selv har skullet købe billet,sidst var da jeg var hjemme ved min mor lige på en kort visit.....der sparede jeg da et par tusinde på nøjagtig den samme flyafgang.....ved at ringe lidt rundt
......så må de jo bare kigge og ringe lidt rundt for at finde den bedste pris...aeroflot skal det jo ikke være


Claus...

Oprettet af M d. 31/03-2008 16:08
#15

Jeg vil klart anbefale Thai Travel.

De har billige priser og det er Direkte med Thai Airways, som jo er de bedste at flyve medSmileSmile

www.thaitravel.dk

Oprettet af Saendaeng d. 31/03-2008 20:49
#16

Vil helt klart anbefale

http://www.tinyur...
. singapore airlines
Thai airways fly fra København er simpelhen for gammel og slidt.

Davs
Jeg lagde lige et link ind til singapore airline ind

bamsen

Oprettet af Saendaeng d. 31/03-2008 21:11
#17

Ja , det er sikkert rigtigt , men nok også fordi at jeg er betalt ud og hjemrejse af firmaet , så tænker jeg jo ikke så meget over det.
Men ved godt at SQ er noget dyrere , men helt klart nummer 1.

Oprettet af Lung Yao d. 02/04-2008 12:30
#18

saendaeng skrev:
Ja , det er sikkert rigtigt , men nok også fordi at jeg er betalt ud og hjemrejse af firmaet, så tænker jeg jo ikke så meget over det
Men ved godt at SQ er noget dyrere , men helt klart nummer 1.


Og som gører dig og et par andre "inhabile" Wink Grin Grin i at fremhæve den ene flyselskab frem for den anden. Jeg kunne også selv for nogle år siden rejse til Hat Yai eller Krabi for 3500 kr med SQ (booked billet) og med et tillæg på 500kr komme helt til Chiang Mai. Pfft Pfft Pfft

så tænker jeg jo ikke så meget over det
Nej vel, men det gører VI, når vi betaler fuld pris for billetterne.Grin Grin Grin Grin Grin

Oprettet af Saendaeng d. 02/04-2008 17:15
#19

Jeg er skam ikke inhabil , Jeg kan som alle andre også mærke foreskel på flyselskaberne , også selvom at jeg ikke etaler mine egne billetter. Wink

Oprettet af Weedy d. 03/04-2008 03:26
#20

Mytravel.dk og spies.dk har også nogen ok tilbud ..