Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DR 1 KL. 2030 Danskere på Phuket

Oprettet af sabai sabai d. 26/03-2008 17:38
#1

Dr 1 2030 Og det var Danmark.

Om Danskere bosat på Patong beach Phuket

Oprettet af Kaosangangsteren d. 26/03-2008 18:09
#2

Tak for det , vil se det Smile

Oprettet af samee d. 26/03-2008 18:48
#3

Bliver sku spændende og se om de er lige så tumpede som dem sidste gang...... naaa kan jeg ikke forestille mig 1. de har jo valgt Thailand så kan de vel ikke være helt tossede ..... eller hva...GrinGrin

Oprettet af sabai sabai d. 26/03-2008 19:29
#4

Husk nu at se udsendelsen.

Ja det bliver spændende , tror nu nok det er nogle andre typer end dem som medvirkede i udsendelserne fra USA og Spanien .

Oprettet af Vupti d. 26/03-2008 21:01
#5

Godt program men forstår ikke hvorfor man skulle se alle de bar billeder når de tre men følger mere eller mindre intet hade at gøre med den gade i Patong.... det var 2 helt forskællige sider af Thailand man så.

Oprettet af skoge d. 26/03-2008 21:02
#6

Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad

Oprettet af phitsanulok d. 26/03-2008 21:05
#7

Det var da ok...
Snakkede lidt for meget om piger og for lidt om landet, men ok.

se eller gense det her: [url]www.dr.dk[/url]
Danmark bliver år efter år kåret til verdens lykkeligste land.
Er vi virkelig det?
Eller er vi bare en lille, selvglad nation oppe nordpå?
Vi besøger danske kolonier i USA, Sydfrankrig, Thailand og England.
Og får dem til at betragte det fædreland, de har forladt - på afstand ...
I aften spejler vi danskheden på Patong Beach i Thailand, hvor primært danske mænd har valgt at bosætte sig.
Tilrettelæggelse: Anders Agger

Oprettet af samee d. 26/03-2008 21:09
#8

Næ rapportøren er taget af sted med den sædvanlige forudindtaget indstilling .... men det er jo også det nemmeste at finde nogen i en ferieby end at skulle gøre et rigtigt stykke ben arbejde og finde nogen ude i "rigtige byer" ......

Oprettet af samee d. 26/03-2008 21:30
#9

Tja bamse hvad siger du skal vi købe os et par streetfood vogne og slå os ned MED cola light Grin Grin

Oprettet af risbaronen d. 26/03-2008 21:46
#10

jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad

Oprettet af samee d. 26/03-2008 21:49
#11

Ja bamse det ku være dejligt

Oprettet af dantha d. 27/03-2008 16:36
#12

hej, fra dantha, jeg synes det var rigtig udsendelse, den fortæller jo oprigtig hvad det var hvar man faldt for vrd. thailand. jeg har prøvet det samme, men kan dog bedre lide livet på landet. MEN JEG TROR DET GÆLDER DE FLESTE FØRSTE GANG.SmileSmileSmileSmileSmileSmile

Oprettet af pdrhan d. 27/03-2008 16:49
#13

skoge skrev:
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad


Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som.....

Oprettet af phitsanulok d. 27/03-2008 17:21
#14

pdrhan skrev:
skoge skrev:
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad


Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som.....



Præsis, vores dagligdag er nok for kedelig.
Folk vil se noget med halvnøgne piger, druk og folk der kvajer sig, så vi allesammen kan grine..
men men jeg syntes nu det var en ret god documentar denne gang :-) kun lidt for meget om pigerne..

Oprettet af dantha d. 27/03-2008 21:17
#15

Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) SmileSmileSmile

Oprettet af HansenDK d. 30/03-2008 16:00
#16

risbaronen skrev:
jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad


Et nogenlunde program, vel mest beregnet til Danskere som ikke er så kendt med Thailand.

Link her:

http://www.dr.dk/...01_1_1.htm

Oprettet af rinpoche d. 30/03-2008 21:06
#17

Sørme ikke meget thai de havde tilegnet sig de fastboende danskere med undtagelse af John, der dog kunne fundamentalt thai.
Undrer mig især mht Per Butler og hans erhverv.

Hvad jeg dog synes var interessant ifb med udsendelsen var at filmholdet beskæftigede sig med erhvervsaktive danskere i Phuket, selvom man desværre hørte alt for lidt omkring deres erfaringer derfra. Kunne ellers have været interessant.




Oprettet af Webmaster d. 31/03-2008 13:13
#18

dantha skrev:
Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) SmileSmileSmile

Smider lige en afstemning på med det forslag :-)