Oprettet af
prebsi d. 12/04-2008 05:43
#1
jeg kender en der skal giftes i danmark med en thai dame hun har fået lavet det papir hvorpå det fortæller at hun ikke har været gift det er ikke oversat endu så vidt jeg ved.
Min egen kone siger at hun kun fik det oversat og oversætteren fik det legaliseret. spørgsmålet er så hvordan ved man det er legalisret er der et stempel eller lign. så vi er sikker på at alt er som det skal være.
Jeg husker desvære ikke hvordan min kones papir så ud og komunen har beholdt de papir så jeg kan desvære ikke se hvordan de ser ud.
og er det
KUN ambs. der kan legalisere sådan et stykke papir?
MVH. prebsi
#2
legaliseringen foregår på ambasaden, og det er et stempel på oversættelsen.
men for god ordens skyld spørg / få råd på ambasaden, da det ikke er alle oversættere der er godkendt af ambasaden.