Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Billige billetter?
Oprettet af
Spike d. 18/05-2008 10:01
#1
Hej...
Jeg har efterhånden søgt på de flest mulige afgange og selskaber vedr. tur fra København til Bkk...
Det billigste jeg har kunnet finde er med FinnAir (Kbh-Helsinki-Bkk)
Kr. 4.468 for en returbillet, hvis returrejsen er inden den 14. juni...
Derefter stiger den til omkring 6.800,-
Kan se at en enkeltbillet med samme selskab koster ca. 12.000

Det giver vidst ikke rigtig nogen mening i min verden
Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med FinnAir, da jeg aldrig selv har fløjet med dem.
Mvh.
Spike!
Redigeret af
Spike d. 18/05-2008 10:11
#2
Det er ganske udemærket, har fløjet med dem en enkelt gang for 2-3 år siden.
Oprettet af
mattidk d. 19/05-2008 16:40
#3
jeg gav lidt over 6k for cph-bkk-cph d.19 jun til 20 jul med Austrain/SAS, så slemt er det heller ikke.
Oprettet af
bruno d. 20/05-2008 11:17
#4
Jeg har lige købt 2 billeter til august med Thai 5400 kr med alle afgifter. Jeg har opdaget en metode så man kan få dem 1000 kr under prisen

Oprettet af
holmholm d. 20/05-2008 13:14
#5
Fortæl, fortæl

Oprettet af
kiml d. 20/05-2008 13:17
#6
Thai er næsten altid billige i August - September, for der er det lav lavsæson, hvis i skal afsted i i disse måneder så vent med at boke til sidste øjeblik i vil garanteret blive belønet
Oprettet af JackH d. 20/05-2008 16:54
#7
Fik idag et nyhedsbrev fra Austrian Airlines, og de tilbyder fra d.d. og indtil 27.juni Kbh./Wien/Bangkok fra Dkr. 5.000...
Det kan anbefales... Ret nye fly, lynhurtigt flyskift i Wien , 1 time ca. - og IKKE 5-6 timer som visse andre selskaber via f.ex. Frankfurt, München o.a..
Jens
#8
Hej Jens.
Ja udemærket tur med austrian. Har selv en billet knap 1200 billigere vi hamburg.

Og der er forøvrigt også fine Tog/busforbindelse derned samt billig parkering
Oprettet af JackH d. 20/05-2008 18:02
#9
Ja, har læst en artikel i JP om at det er noget billigere derfra.
Det må være lufthavnsskatten her i DK der er i overkanten (- som alle de andre skatter og afgifter...)
Jeg må prøve Hamburg næste gang.
Jens
#10
Bruno, kom nu ud med det! Hvordan får du billetter "1000 kr. under prisen"???

#11
JH skrev:
Ja, har læst en artikel i JP om at det er noget billigere derfra.
Det må være lufthavnsskatten her i DK der er i overkanten (- som alle de andre skatter og afgifter...)
Jeg må prøve Hamburg næste gang.
Jens
det kan du roligt gøre der er knaster at spare, husk bare at hvis du skal parkere der med din bil så få en parking voucher via deres web site så spare du nemt 10 euro på en 2 ugers rejse normal pris 100 euro.
http://www.ham.ai...ohpt.phtml
Oprettet af
kiml d. 21/05-2008 13:06
#12
Austrian er meget fine, god mad nem omstigning, så vidt jeg husker har de en afgang fra kbh. der næsten passer med bkk flyet 1 1/2 i Wien. og som sagt er de medlem af Star A.
Oprettet af
Lung Yao d. 22/05-2008 10:45
#13
kiml skrev:
Austrian er meget fine, god mad nem omstigning, så vidt jeg husker har de en afgang fra kbh. der næsten passer med bkk flyet 1 1/2 i Wien. og som sagt er de medlem af Star A.
Med "begrænset" miles indtjening :
http://www.thaiai...rlines.htm
[url]
http://www.thaiai...ervice.htm [/url]
Dog lidt bedre end ingenting, som hvis man fløj med BEA-AFR-FIN-KLM-THY (de har deres egen frequent flyer system)

.
Og igen en højere "skat" med
AUA :
...Antal......Pris .....Skat.. Totalt
1 Voksen 4.649.. 2.258 .. 6.907
Kontra Thai Airways = Direkte fly og KUN
1300kr i skat.
Redigeret af
Lung Yao d. 22/05-2008 10:53
Oprettet af
waree d. 22/05-2008 11:02
#14
bkk - cph - bkk
21-06-2008 & 19-09-2008
5515.00kr
kan det findes billigere

Oprettet af
Lung Yao d. 22/05-2008 11:18
#15
waree skrev:
bkk - cph - bkk
21-06-2008 & 19-09-2008
5515.00kr
kan det findes billigere
NEJ, hvis det er inkluderet Skat - faktuelt bestiling(*) og ikke med
AERO-FLOP
(*) Du kan sagtens finde nogle billige priser på Nettet til ca 5-6000kr for en
3mndbillet,
MEN ofte når du genfører handelen er prisen lige pludseligt "steget" til 7,5-8000kr(nogle kalder metoden for "kreativ bogfåring" ).
Har du derimod billeten i hånden og har kun givet
5515kr for det så ville jeg gerne indrømme at det var billigt .
Oprettet af
waree d. 22/05-2008 12:45
#16
fly 3454,00
skat 1782,00
af.gebyr 279,00
ialt 5515,00
det er da vist billig for 90 dage besøg

Oprettet af
waree d. 22/05-2008 12:48
#17
glemte flyselskab FINAIR
21-06-2008
19-09-2008
#18
Ja. Lung yao.
det er rigtigt at skatterne ved austrian er højere end THai. men det er da hamrende uinteressant det må vel være totalprisen som tæller.
Omvendt kan jeg jo oplyse at have givet 220 € for en retur. Men det siger jo ikk noge om totalprisen som var 506€
Oprettet af
romeren d. 23/05-2008 12:24
#19
Jeg har sølvkort hos Thai. Hvilke fordele får jeg for det udover 10 kg ekstra bagage ?.
Der har været adskillige tråde om dette emne. Men jeg kan ikke umiddelbart gennemskue om jeg evt kan få en billigere rejse på de mil jeg har optjent ?
Alt det med gaver og extra bagage er jeg ligeglad med, er der andre fordele ?
Redigeret af
romeren d. 23/05-2008 12:25
Oprettet af
huratho d. 24/05-2008 07:24
#20
Hej
Min datter og svigersøn har nu bestilt billetter til Thailand. De rejser fra DK sidst i sep. KBH-BKK, 2 nætter i Bangkok. BKK-Chiangmai, og tilbage til DK, med Thai DKK 5200.00 pr stk. alt incl. Hvor har de bestilt? Hos QT-rejser. Det tror jeg ikke findes billiger.
Hilsen Hugo