Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Netshop med Thai fødevarer

Oprettet af wooddy d. 03/07-2008 13:24
#1

Hej.
Er der nogen der har kendskab til netshops, hvor det er muligt at bestille diverse thai krydderier, fiskesovs, østerssovs, soya, thainudler, jasminris etc. Vi har langt til den nærmeste thai butik.
Det er lidt næmmere at bestille på nettet, frem for at køre efter det...Smile SmileSmileSmile

Oprettet af Thongthai d. 03/07-2008 14:20
#2

God ide lige noget for mig og konen.Håber nogle der kender til det.
Ellers kunne det måske være en ide at starte noget op.

Oprettet af lols d. 03/07-2008 14:56
#3

Shop Asia bringer varer ud i hele landet. Kan bestille over nettet.

Peter Bangs Vej 108
2000 Frederiksberg
3879 1520


http://shopasia.dk

Oprettet af quickmouse d. 03/07-2008 17:33
#4

med de priser så må leveringen da være gratis

Oprettet af wooddy d. 03/07-2008 18:02
#5

Jeg bor i nordjylland laaaangt fra en Thaishop. Var lige inde og checke priser på varer fra Shop Asia. Ikke de billigste, men fødevarepriserne er jo heller ikke lige for nedafgående. Hvad koster en go´jasminris i dag??

Oprettet af wooddy d. 03/07-2008 18:25
#6

Jo det skulle der være, men i disse IT tider er det noget næmmere og shoppe på nettet og få bragt varerne direkte. Det bliver jo mere og mere almindeligt. Det er kun de mest basale ting, er man på jagt efter noget mere spændende er det noget sjovere at besøge en "rigtig" butik....

Oprettet af janandersen d. 03/07-2008 20:50
#7

wooddy
prøve at ta ud i metroen sommetider er prisen på ris ok der ude
du siger der kun er shop asien i Aalborg det er ikke helt rigtig der også
mekong i allgade og lidt længer henne i danmarksgade er der også en lille shop med thai-vare

mvh jan

Oprettet af phitsanulok d. 03/07-2008 22:26
#8

Så må jeg træde til jo.. hehe. Ikke for at lave reklame ;-)
MEN, om ca 2-3 uger åbner jeg er online butik, med alle de varer jeg har i vores butik. Så hvis i vente lidt kan i få nudler til 70kr og ikke 150! Det kan godt være at priserne er på vej op, meeen...
Jeg kommer med mere info nå siden åbner... der vil i de 3 første dage være 10% til alle DTW kunder ;-) levering sker med post dk og gls.
Det skulle ellers have været en hemmelighed, men nu da emnet kom på bane så må jeg vel hellere komme ud med det :-D
CoolPfftShockGrinWinkSmile
[img]http://www.wangtong.dk/images/1.jpg[/img] is not a valid Image.

Oprettet af rinpoche d. 03/07-2008 22:50
#9

.

Redigeret af rinpoche d. 03/07-2008 23:04

Oprettet af rinpoche d. 03/07-2008 23:03
#10

rinpoche skrev:
Ja, nu har vi jo ellers en kinesisk købmand der har kørt rundt i vores område i årevis med thailandske varer med direkte udbringning.
Hans priser bliver svære at hamle op med Wink

Oprettet af wooddy d. 04/07-2008 09:48
#11

Har været inde og se jeres butik i Næstved, ser rigtig fin ud. Det kunne være jeg skulle smutte forbi i næste uge, hvor vi er på sjælland. Er det meningen at i sælger varerne til samme pris på nettet, som i forretningen? SmileSmile

Oprettet af phitsanulok d. 04/07-2008 10:14
#12

wooddy skrev:
Har været inde og se jeres butik i Næstved, ser rigtig fin ud. Det kunne være jeg skulle smutte forbi i næste uge, hvor vi er på sjælland. Er det meningen at i sælger varerne til samme pris på nettet, som i forretningen? SmileSmile



I er meget velkomne til at kigge ind når det passer
i programmet :-) vi får også varer hjem idag så der
er masser spændene ting når i kommer fordi.

Ja det bliver til samme priser som i butikken ;-)

Oprettet af phitsanulok d. 04/07-2008 15:51
#13

Det var egentligt os GLS jeg havde tænkt på at bruge, men det bliver en kombination af begge. Her sælger vi ik varer der har overskredet sidste dato ;-) dont worry.

Oprettet af phitsanulok d. 04/07-2008 17:20
#14

deepseadivers skrev:
okay men der er kæmpe store chancer for at varene bliver det, hvis du bruger post.dk.

dsd


hahaha, ja det har du måske ret i.

Oprettet af goldwing d. 04/07-2008 19:12
#15

Har netop været i Asien marked, Danmarksgade i Aalborg
Yum Yum kasse med 30 stk 65 kr.
Jasmin ris 20 kg. 260 kr.

Oprettet af John C d. 05/07-2008 00:07
#16

Hej DSD
Har sendt dig en PB vedrørende Beerlao, da jeg ikke må reklamerer her....Wink

John C
Thai-Dansk Marked
[url]www.nimservice.dk[/url]

Oprettet af spacebob d. 04/09-2008 14:12
#17

Brug pookmarket.dk, officel importør af Singha.