Oprettet af
Brianj41 d. 05/07-2008 08:01
#1
hej.
Vi håber nogen kan hjælpe med info om disse udflugtsmål samt om de elefanter i den tur som kaldes Twilight Safari om de bliver behandlet godt eller om det er såkaldte mishandlede dyr ?
http://www.good-t...safari.php
http://www.good-t...urefun.php
håber nogen har prøvet ovenstående ture som kan fortælle godt eller skidt.
eller om man hellere skal finde ud af og komme til de enkelte mål
på forhånd tak
Oprettet af
ebeth d. 05/07-2008 13:43
#2
Hej Brian
De fleste elefanter der er i arbejde med turister bliver rimeligt behandlet. Jeg kender ikke omtalte sted, men kan fortælle at i det nordlige Thailand arbejder elefanterne kun om formiddagen. Omkring middagstid bliver de enten sendt i junglen eller står under tag.
vh