Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: kender du khon kaen
Oprettet af
Frank d. 10/07-2008 17:10
#1
Hvis man ikke vidste bedre, så skulle man tro at der var en som havde listet SangSom i colaglasset.
Oprettet af Suk Rak Ning d. 10/07-2008 19:21
#2
Maaske Khao suan kwang, 50 km. fra KK....
Oprettet af Nuk d. 11/07-2008 11:43
#3
Dav Bamsen.
Jeg kender udmærket Khon Kaen, kommer tit på barer derinde, men har endnu ikke mødt danskere der.
Jeg bor i Khao Suan Kwang, som Suk skrev om, her bor vi indtil videre 3 danskere.
Oprettet af
TheNerd d. 30/07-2008 18:52
#4
Jeg flyttede til Khon Kaen for 2 år siden til Oktober, der bor ikke mange danskere heroppe, i hvert fald ikke i selve Khon Kaen by, men kender da til en 3-4 stykker, men ser ikke meget til dem....
Oprettet af hfb d. 30/07-2008 22:36
#5
Jeg har været i Khon Kaen 2 gange 1 uge her i april /Juli 2008. Jeg har kun set 3-4 personer som ikke var Thai'er. Jeg tror heller ikke det var skandinavisk afstamning
Det er ikke lige steddet en flok Dansker gidder at flytte til. Den eneste grund til man vil bo der er hvis man finder en sød pige der.
Dem er der mange af der

Jeg kender da et par stykker
Er du sikker på at det er Khon Kaen du mener?
Oprettet af
13leif d. 18/09-2008 15:07
#6
Jeg har vaeret i Khon Kaen nu snart 2 uger, med afstikker til Ubon Thani og Nong Khai et par dage. Syntes der er en hel del Blegansigter her, men ved ikke om de er danskere eller hva, har ikke modt nogle men mange amerikaner og tyskere.
Der var ogsaa mange baade i Ubon T og Nong Khai,modte ingen danske, men mange amerikaner og en enkelt Nordmand, der ogsaa var nede og spise ved Maehong floden.
Oprettet af
jpo d. 18/09-2008 17:52
#8
nu har jeg vaaret i udon thani 13 gange og bor her fast nu,
hedder det ikke udon thani det staar der da paa byskiltet,
ellers har jeg misforstaaet noget.
ret mig gerne
#9
hej thaipoulsen,
Det hedder Udonthani so du er helt paa den rette spor.
Jeg kan se paa billedet at du koerer en chopper, er du interesserede i chopper gruppen, hvor vi koerer ude og ser noget af omegn, er du velkommen til at blive medlem. Der er flere danskere med i gruppen.
Hvis du giver mig din mail eller adressen kontakter jeg dig gerne.
Frederico
Oprettet af
13leif d. 19/09-2008 05:05
#10
Naturligvis hedder byen Udon Thani,, som der staar paa dit byskilt, men det da menneskeligt med slaa fejl ikk

undskyld, hilsen Leif

Redigeret af
13leif d. 19/09-2008 05:07
Oprettet af
Lung Yao d. 22/09-2008 12:37
#11
TheNerd skrev:
Jeg flyttede til Khon Kaen for 2 år siden til Oktober, der bor ikke mange danskere heroppe, i hvert fald ikke i selve Khon Kaen by, men kender da til en 3-4 stykker, men ser ikke meget til dem....
Og jeg nok har kendskab til måske 2 af dem :
- Den ene fra Amager, som tager højst 2 dage sammen med konen ved huset i Khon Kaen for derefter at drage afsted alene sydpå til Pattaya, til de mødes igen i lufthavnen på vej tilbage til DK.
- Den anden fra Holbæk egnen, er i gang med at bygge hus (bliver færdigt om 2 måneder, hvis vejret tillader det). Ham ville du sikkert ikke se meget til da han foretrækker sol og strand (Phuket-Pi Pi).
De fleste har bygget hus i periferien af Khon Kaen eller ude på landet.
Oprettet af
Lung Yao d. 22/09-2008 12:40
#12
nu har jeg vaaret i udon thani 13 gange og bor her fast nu,
hedder det ikke udon thani det staar der da paa byskiltet,ellers har jeg misforstaaet noget. ret mig gerne .
13leif skrev:
Naturligvis hedder byen Udon Thani,, som der staar paa dit byskilt, men det da menneskeligt med slaa fejl ikk

undskyld, hilsen Leif

Og man skal ikke være forbavset hvis man ser en bus hvor der står :
UBOL Thani

Redigeret af
Lung Yao d. 22/09-2008 12:42
#13
Bor lidt uden for Khon Kaen, bag universitetet,- Ban Nong Muang, et herligt sted, helt uden turister.... thulekokken..
#14
thulekokken skrev:
- Ban Nong Muang, et herligt sted, helt uden turister....
... men hvor længe, når der reklameres for det på turist websites?