Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: en prøve
Oprettet af
John d. 29/07-2004 17:18
#1
Hejsa Bamse
Det billed ligner dig utroligt godt. Har du ikke overvejet at skifte navn



John

#2
Høh, høh!, aber og gamle grise hele flokken!
Og så på dette ellers så sobre site! Tsk, tsk hvad må webmaster dog ikke tænke?
Med det underbid i begge har skal i da stå på hoved for at savle!!!
Godt jeg ikke er en lille thaipige der skal ind under jer
Næææe, en banan ved de i det mindste hvad de skal bruge til


(man skal skal bare huske at danse uden om aberne!

)
/Anonym (oink, oink

)
Oprettet af
latour82 d. 30/07-2004 09:24
#3
Jeg har ingen fantasi, så jeg har bare downloaded de gode resultater af et Dansk-Thai samarbejde

Oprettet af
Henrik d. 06/08-2004 19:32
#4
Hej Bamsefarr
Kan du ik lige fortælle mig hvordan det lykkes dig at få dit flotte billed på

Jeg har prøvet noget nær 1000 gange nu men er ikke lykkes inu



måske jeg er et KWAI, jeg ved det ikke, kan nok godt tænkes


Hilsen
Henrik Kwai

#5
Hej jsr71
Så kan du jo passende vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du skal hjem igen, jeg er kun nogle uger bagefter dig!
Husk nu at alt syd for soi 1 er mit område

Køb evt. noget faktor 40 med hjem til bamsen så han ikke bliver skoldet oven i potten
/Bart
#6
For pokker jsh, det er jo lige før du skal have permanent opholdstilladelse!

Få dig dog et job!

Hvilken bar holder du til på? du kommer jo nok til at slippe en Heineken hvis jeg kommer forbi pattaya. (det er jo ikke til at opdrive en Carlsberg i thailand i disse tider)
Som tidligere nævnt kan du jo vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du er på vej hjem, jeg er også på vej derned når du skal hjem
/Bart
#7
Hej jsh,
Når du ikke har noget fast tilholdssted er du jo ikke nem at finde.
I det mindste kan du så sige hej når jeg går forbi baren du sidder på. jeg er nem at kende, jeg er hvid mand og er sikkert i selskab med en thailandsk pige
/Bart
#8
Hov!
Tror jeg misforstod dig jsh, troede du var på vej derned nu?
/Bart