Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: en prøve

Oprettet af John d. 29/07-2004 17:18
#1

Hejsa Bamse

Det billed ligner dig utroligt godt. Har du ikke overvejet at skifte navnGrinGrinGrinGrin

JohnGrin

Oprettet af Boom-Boom d. 29/07-2004 20:43
#2

Høh, høh!, aber og gamle grise hele flokken!
Og så på dette ellers så sobre site! Tsk, tsk hvad må webmaster dog ikke tænke?

Med det underbid i begge har skal i da stå på hoved for at savle!!! Smile

Godt jeg ikke er en lille thaipige der skal ind under jer Grin

Næææe, en banan ved de i det mindste hvad de skal bruge til GrinGrin
(man skal skal bare huske at danse uden om aberne! Wink )

/Anonym (oink, oink Grin)

Oprettet af latour82 d. 30/07-2004 09:24
#3

Jeg har ingen fantasi, så jeg har bare downloaded de gode resultater af et Dansk-Thai samarbejdeWink

Oprettet af Henrik d. 06/08-2004 19:32
#4

Hej Bamsefarr

Kan du ik lige fortælle mig hvordan det lykkes dig at få dit flotte billed på Grin Jeg har prøvet noget nær 1000 gange nu men er ikke lykkes inu SadShockAngry måske jeg er et KWAI, jeg ved det ikke, kan nok godt tænkes GrinGrinWink

Hilsen
Henrik Kwai Grin

Oprettet af Boom-Boom d. 09/08-2004 18:16
#5

Hej jsr71

Så kan du jo passende vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du skal hjem igen, jeg er kun nogle uger bagefter dig! Pfft

Husk nu at alt syd for soi 1 er mit område GrinGrin

Køb evt. noget faktor 40 med hjem til bamsen så han ikke bliver skoldet oven i potten Wink

/Bart

Oprettet af Boom-Boom d. 10/08-2004 22:31
#6

For pokker jsh, det er jo lige før du skal have permanent opholdstilladelse! Smile Få dig dog et job! GrinGrin

Hvilken bar holder du til på? du kommer jo nok til at slippe en Heineken hvis jeg kommer forbi pattaya. (det er jo ikke til at opdrive en Carlsberg i thailand i disse tider) Sad

Som tidligere nævnt kan du jo vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du er på vej hjem, jeg er også på vej derned når du skal hjem Pfft

/Bart

Oprettet af Boom-Boom d. 11/08-2004 19:50
#7

Hej jsh,

Når du ikke har noget fast tilholdssted er du jo ikke nem at finde.

I det mindste kan du så sige hej når jeg går forbi baren du sidder på. jeg er nem at kende, jeg er hvid mand og er sikkert i selskab med en thailandsk pige Grin

/Bart

Oprettet af Boom-Boom d. 13/08-2004 19:05
#8

Hov!

Tror jeg misforstod dig jsh, troede du var på vej derned nu? Shock

/Bart