Oprettet af
Vupti d. 28/07-2008 08:29
#1
Hello DTW.
Efter en snak med et par venner her nede "thailand" er jeg kommet lidt i på usikker grund i form af hvordan jeg syndes at have tjekket op omkring visa hjemme fra, og det var at jeg let kunne tage her ned og så modtage de 30 dage man for når man lander hvor jeg så enden de udløber kunne søge fra bl. Bkk om 60 dages visum. Har jeg misforstået det helt ?.
Hvis ikke og nogle kender adr. her i Bkk hvor jeg skal få lavet visum må i meget gerne skrive den. På forhånd tak.
Redigeret af
Vupti d. 28/07-2008 08:30
Oprettet af
lols d. 28/07-2008 09:46
#2
Visum til Thailand skal søges og udstedes på en ambassade eller konsulat udenfor Thailand.
Det gælder for rejser til all lande at visum søges på ambassader eller konsulater udenfor det enkelt land man vil besøge.
Søg evt her på DTW efter visum. Der er skrevet rigtig meget om det.
Ellers er google jo vældig god også.
Oprettet af
lols d. 28/07-2008 12:31
#5
Hej Tuktuk,
tuktuk skrev:
turistvisummer skal udstedes i udlandet, men andre visummer kan godt udstedes i Thailand

Det er nyt for mig. Hvilke visum typer er det der udstedes i Thailand?
Thailands udenrigsministerium skriver:
Generally, a foreign citizen who wishes to enter the Kingdom of Thailand is required to obtain a visa from a Royal Thai Embassy or a Royal Thai Consulate-General
Samt
To apply for a visa, a foreigner must possess a valid passport .... In addition, the visa applicant must be outside of Thailand at the time of application.