Oprettet af
Vupti d. 07/08-2008 17:10
#1
Goddag DTW.
Nogle der kender reglerne omkring overstay, så vidt jeg kan huske er det 500 bath par dag men nogle som kan sige om det passer og helt bestemt reglerne der om. der er hvis nået med der er et max og så kan det ikke blive højere ?.
På forhånd tak.
Oprettet af
ingolf d. 07/08-2008 19:02
#4
Som jeg har forstået det, skal man väre meget forsiktig med overstay, og komme med en overstay på 40 dage eller mere, tror jeg ikke er sundt näste gang personen pröver at kommer ind i Thailand.
Tänkte en overgang at tage 3 dages overstay, men blev i dette forum kraftig frarådet.
Ingolf
Oprettet af
rinpoche d. 07/08-2008 19:13
#5
Overstay, og du bliver taget på gaden, og ikke i lufthavnen. Ryk direkte i fængsel og du får ikke 4000 kroner når du passerer start, for nu at snakke "matador-sprog"
