Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Dansk / thailandske par søges i København (Ø)

Oprettet af christian-s d. 03/04-2005 12:07
#1

Duan, min thailandske kæreste igennem 6 måneder, kommer til Danmark på søndag den 10/4. Hun bliver i første omgang 3 måneder på turistvisum og derefter tar' vi på ferie 1 måned i Thailand. Da jeg ikke kender nogle dansk/thailandske par vil jeg gerne udvide mit personlige netværk.

I den forbindelse søger jeg kontakt med par, helst København Ø, som vi kunne besøge eller invitere til en kop kaffe. Vi kunne også mødes til et spil pool og en fadøl eller måske en "dobbelt-date" over et måltid mad på en thai restaurant?

Jeg: 31 år, IT-konsulent, hobbies/interesser: backgammon, bestyrelsesarbejde og musik/film/teater/stand-up, opvokset i Københavnsområdet.

Hun: 29 år (fylder 30 den 11/4), fra Kalasin i nordthailand (søster og bror boende i Bangkok), tidligere beskæftigelse bla. landbrug og murer (byggeplads).

Skriv enten her eller send en personlig besked hvis du har lyst til at møde os.

Oprettet af Pipi d. 31/07-2005 17:39
#2

Hej Duan og Christian,

Har lige opdaget denne hjemmeside. Jeg er også thaipige fra nordthailand, Phitsanulok. Jeg har boet i Dk i 3 år nu. Vi bor også på København Ø. Hvis I har lyst til at kontakte mig, er I meget velkomme. Wink

Hils,
pf

Oprettet af christian-s d. 01/08-2005 11:35
#3

Hej Pipi

Det ville være hyggeligt at mødes - Duan og jeg er lige blevet gift i Thailand (sidder i Bangkok nu og rejser hjem i aften) og så snart hun kommer til DK om nogle måneder så vil vi hive fat i Jer Smile