Oprettet af thomas2610 d. 03/04-2005 20:31
#3
Hej Verner
Jeg kender ikke hotellet, men hvis det er det her, så ser det da godt ud
http://www.thavor...mbeach.com
Så god ferie.
Oprettet af
isaan d. 03/04-2005 20:38
#4
hej verner
jeg har også lige været inde og kigge på hotellet synes det ser meget flot ud det meste af det skal nok være nyt efter tsunami katastrofen kom .
det mangler vist ikke noget på dette sted

vhIsaan
