Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: dyre billetter
Oprettet af
robnie d. 23/09-2008 14:28
#1
Synes det er blevet noget dyrt at flyve med SAS og THAI over 11000 til januar, men det skal man måske vende sig til hvis man ikke gider mellemlandinger
Robnie
Oprettet af
goldwing d. 23/09-2008 14:51
#2
robnie skrev:
Synes det er blevet noget dyrt at flyve med SAS og THAI over 11000 til januar, men det skal man måske vende sig til hvis man ikke gider mellemlandinger
Robnie
Ja muligvis....

#3
Alting bliver jo dyrere, så hvorfor så ikke også flybilletter. Jeg personligt syntes ikke at det er så H....... dyrt. Men man kan jo altid tage "bybus" og få det billigere.
Oprettet af
robnie d. 23/09-2008 15:06
#4
ja alting stiger, men når man er derude 4 gange om året så kan man sgu nok mærke det på tegnebogen
#5
robnie skrev:
ja alting stiger, men når man er derude 4 gange om året så kan man sgu nok mærke det på tegnebogen
Ja så skal du da være glad for at du ikke skal betale ca. 24.000 pr. gang..
Oprettet af
Jake d. 23/09-2008 17:07
#6
Drop at tage derud i julen/nytår samt januar og februar - så er det endnu ikke så galt...
Oprettet af jesperfrb d. 23/09-2008 17:11
#7
Hvorfor ligger denne tråd under ægteskab og kærlighed
Når det så er sagt, kommer man nok til at vende sig til de dyrer priser, brændstof prisen er tårnhøj, og jo flere selskaber der går konkurs, desmindre konkurrence bliver der!
Oprettet af
Lung Yao d. 23/09-2008 21:58
#8
Ja, Jesper ,
Hvor er de "gode gamle dage med Leif Kroager og Simon Spies.

I øjeblikket går det Yo-Yo på oliepriserne, for ikke forfærdligt længe siden var prisen oppe ved 134$ tønden, og i sidste uge var den nede på 96$ for nu igen at stige til 132$.
Robnie,
December - Januar - Februar har ALTID været dyrt at rejse i (høj sæson), og nu er TAX = lufthavn + fuel afgift stiget til 2500kr (12-1400 for 4 mnd siden): derfor. Når du nu rejser 4 gang om året så har du snart optjent nok bonusmiles til en fribillet så du kunne passende bruge i December 2009.

Oprettet af
robnie d. 24/09-2008 12:30
#9
Lung Yao skrev:
Ja, Jesper ,
Hvor er de "gode gamle dage med Leif Kroager og Simon Spies.

I øjeblikket går det Yo-Yo på oliepriserne, for ikke forfærdligt længe siden var prisen oppe ved 134$ tønden, og i sidste uge var den nede på 96$ for nu igen at stige til 132$.
Robnie,
December - Januar - Februar har ALTID været dyrt at rejse i (høj sæson), og nu er TAX = lufthavn + fuel afgift stiget til 2500kr (12-1400 for 4 mnd siden): derfor. Når du nu rejser 4 gang om året så har du snart optjent nok bonusmiles til en fribillet så du kunne passende bruge i December 2009.

Ja det er meget godt med point men synes at når man vil bruge sine point så har de aldrig nogle pladser på de dage jeg gerne skal rejse så det passer med mit arbejde
Oprettet af
jpo d. 24/09-2008 13:26
#10
jeg har provet 1 gang at bruge mine bonusmiles,
hos thai air, ringede til raadhuspladsen, en meget sur dame sagde at jeg kunne komme paa venteliste, og det var 10 maaneder for vi skulle rejse, huskede saa paa at en ven havde sagt til mig at jeg skulle snakke med en der hed tue, ringede saa igen og snakkede med tue,og vupti havde jeg en billet jeg naasten kunne hente med det samme, meget flink mand.jeg fik en super behandling.
#11
Ja de skide point. ALDRIG har en kunne bruge mine point til at få en "gratis" tur til BKK med SAS. Der er aldrig plads til det når en gerne vil...

Har dog Upgraded mig selv nogle gange. Men går ikke så meget op i det mere som jeg gjorde engang.