Debatemne:
Thailand Portalen (version 2004) :: Brug for info omkring Visa til DK
Oprettet af
Vupti
d. 24/09-2008 17:33
#1
Goddag der ude
Ville høre om der var en der ude der har lidt affaring med at søge visum og som jeg måtte skrive en lille besked til om nogle få spørsmål.
På forhånd tak
Oprettet af
fjelle123
d. 24/09-2008 21:37
#2
du skriver bare - men der ligger utrolig mange indlæg der beskriver samme emne...
Oprettet af
fjelle123
d. 24/09-2008 21:43
#3
smider lige et gammelt indlæg ind som jeg lavede
http://dansk-thai...ad_id=5023