Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: planlægning af rejse til thailand
#1
Vi er et par først i 40érne, som planlægger at tage 3 uger i okt/november 2009.
Vi er ikke til badning dagen lang men en dukkert er ok:-)
Der skal være muligheder for at få en øl , men vi er ikke til diskoteker(høj musik)
Jeg tror Pattaya er for turistet og måske også for meget prostitution (fordom?)
Gerne med muligheder for at møde elefanter, aber o.lign , gerne lidt kultur.
Vi tænker lidt på HuaHin i 14 dage og evt en uge i chag Mai.
Hunne det være en mulighed eller er det for besværligt med transport mellem HuaHin og Chang Mai ?
Kender nogen nogle billige hoteller disse steder, vil jeg gerne have tips
Håber at nogle vil hjælpe med tips og ideer
Hilsen
conni0640@hotmailcom
#2
hvis du søger på velcome in i karon beach har han nok et godt tilbud,og der er mange gode udflukter i det område også
Oprettet af
pdrhan d. 23/11-2008 15:53
#3
Chon Buri - Bangsaen Beach - super lækkert sted , ikke for mange turister , masser af dejlige seafood restauranter mm og især:
http://www.thetid...
#4
Nu er der da lidt at gå i gang med. tusind tak
Oprettet af
mattidk d. 24/11-2008 23:57
#5
hvad med Koh Chang, Koh Maak, Koh Kood.. meget mere roligt og lige til afslapning. HuaHin er på nogle måde minder meget om Pattaya.
#6
Ja , nu har det hele ændret sig.
Jeg talte igår med en kollega, som har rejst i østen i mange år.Han frarådede os også Hua hin .
Jeg har fået Jesper overtalt til at blive i Thailand i hele november 2009.Med start i Bangkok og vil købe ankomstpakke hoa Jysk rejsebureau og så videre til chaing Mai.
Turen skal nu indeholde en tur over til Laos og evt. Burma, skal slutte med 5-7 dages badeferie evt. koh Kood ??? Jysk rejsebureau har et dejligt sted, men
transporten fra Bankok og til Koh Kood , ved jeg ikke om det er nemt at finde ud af.
Som I kan se er der noget planlægning at gå i gang med.
Forslag og links modtages med kyshånd
Tak for alle rådene jeg ALLEREDE har fået herinde