Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Bedste rejsetidspunkt

Oprettet af contrynen d. 19/12-2008 13:22
#1

Nu mener gemalen, at han hellere vil til Thailand i januar el februar i stedet for november.
Har han ret ?
hvad er det bedste/billigste tidspunkt ?Wink

Oprettet af Anders And d. 19/12-2008 14:03
#2

Det er hips som haps

Oprettet af Locturian d. 19/12-2008 14:10
#3

Det er billigere i november, end Januar / Februar som er absolut højsæson... November er ved at være slut på regnsæsonen, selvom det godt kan regne - Hen i januar / februar er det småt med regn (afhængigt af hvor i landet man er)... Så primært, er det vel en smagssag, og alt efter hvordan det passer bedst ind i andre planer...

Oprettet af maik d. 19/12-2008 16:32
#4

Hvis I vil af sted når det er billigt, er det som regel bedst i maj-juni...