Oprettet af
petergm d. 20/05-2005 20:27
#1
Hejsa,
Jeg benytter primært Skype til mine samtaler til Thailand, det koster ca. 80 øre/min. at ringe til mobiltelefon og virker ganske fortrinligt.
Min kammerat har dog meget kortfattet nævnt at han bruger et kort til sin mobiltelefon, kaldet Teletaxi, som han kan købe hos den lokale grønthandler i Kbh. Han ringer primært til USA for meget billige penge og han mener også at det kunne være endnu billigere end Skype at ringe til Thailand. Desværre har vi ikke kunnet finde nogen oversigt over takster på Nettet.
Er der nogen af jer der har erfaring med dette kort og kender taksterne til Thailand?
Mvh.
Peter