Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: en op friskning af non-o visa

Oprettet af Satiariyan d. 01/10-2009 16:15
#1

50.

Redigeret af Satiariyan d. 01/10-2009 16:17

Oprettet af BJ d. 01/10-2009 18:12
#2

Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
Her inde kan man godt blive meget forviret.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 01/10-2009 18:13

Oprettet af Solar d. 12/11-2009 16:59
#3

BJ skrev:
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
Her inde kan man godt blive meget forviret.
MVH.BJ


Ja tak - det er også gået op for mig.
Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.

2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta... Frown

Oprettet af BJ d. 12/11-2009 18:03
#4

Det findes dersvære ikke her på siden!.......FrownSNØFT
MVH.BJ

Oprettet af lols d. 12/11-2009 18:11
#5

Solar
Du er altid velkommen til at slå et smut forbi

[url]www.thaiguide.dk/indendurejser/visum.htm[/url]

Der er en masse af det "sticky" stof om visum, regler og ideer.

Og på
[url]www.thaiguide.dk/indendurejser/penge/penge.htm[/url]

Lidt hjælp til valuta, bankkonto, bankoverførsel osv.

Oprettet af TG950 d. 12/11-2009 19:13
#6

Solar skrev:
BJ skrev:
Kontakt Ambasaden eller Konsulatet så for du det svar du søger og i korekt udgave.
Her inde kan man godt blive meget forviret.
MVH.BJ


Ja tak - det er også gået op for mig.
Udemærket forum, men der mangler lidt styring på de overordnede spørgsmål. Hvem er bagmanden herinde?
Undrer mig fx at der ikke findes "sticky posts" eller andre fastlåste "guides" på de mange gennemgående ting, folk leder efter.


2 eksempler i dette underforum den seneste uge alene, er Visum og Valuta... Frown


der er nok en mening med galskaben, men det kan Web-Kim jo nok svare på ( hvis han altså har tid Wink )

Oprettet af kvindemin d. 12/11-2009 19:37
#7

jeg er helt med at der bliver indfoert sticky post, det er virkeligt savnet, og vil spare en masse tid