#2
Jeg landede i Bangkok den 26/12 om morgenen hvor min kærreste og en veninde ventede på mig. Vi tog taxi'en retur til Jomtien og først om aftenen fandt jeg ud af hvad der var sket. Det var svært at ringe hjem fra mobilen da der var pres på diverse telefonlinier. Heldigvis var jeg jo lagt fra sydthailand, men familie og venner som ikke kender Thailands geografi vidste det jo ikke.
Oprettet af
rolan d. 31/05-2005 19:02
#4
jeg har en god kunde som måtte tage hjem med konen fordi deres hus var brændt siste sommer de var begge dykker instruktøre på pippi ørene mener jeg han sagde, det er i hvertfald nogle af de øer som er væk nu held i uheld