Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: hvornår have skal der ikke stilles bankgaranti

Oprettet af Tumut d. 30/08-2009 19:28
#1

hvornår skal man ikke stille bankgaranti,
synes at hørt noget om at det skal man ikke ved børn fra andet ægteskab

Oprettet af clydehaumann d. 30/08-2009 20:39
#2

Det kommer helt an på hvilken form for visum der er tale om.

Taler vi om et besøgsvisum kan der ikke kræves at der stilles garanti for børn under 18 og for ægtefælle.
Børn i Danmark fra et tidligere ægteskab vil ikke kunne betyde at man kan blive fritaget for at stille garanti.

Taler vi om familiesammenføring man blive fritaget for at stille garanti for ægtefælle dersom man har børn fra et tidligere ægteskab og har regelmæssigt samkvem med dem.. Udlændinge service vurderer sag til sag om der skal kræves at der stilles garanti eller ej.

Redigeret af clydehaumann d. 30/08-2009 20:46

Oprettet af kylling d. 31/08-2009 00:20
#3

clydehaumann skrev:
Det kommer helt an på hvilken form for visum der er tale om.

Taler vi om et besøgsvisum kan der ikke kræves at der stilles garanti for børn under 18 og for ægtefælle.
Børn i Danmark fra et tidligere ægteskab vil ikke kunne betyde at man kan blive fritaget for at stille garanti.

Taler vi om familiesammenføring man blive fritaget for at stille garanti for ægtefælle dersom man har børn fra et tidligere ægteskab og har regelmæssigt samkvem med dem.. Udlændinge service vurderer sag til sag om der skal kræves at der stilles garanti eller ej.



Ved familiesammenføring,skal du stille garanti for hende,selv om du har nok så mange børn,og sammenkvem med dem.
Garantien skal dække EVT udgifter som bliver påført danmark, som bolighjælp,hjemtransport,kost,kontanthjælp,og evt. rep. af den kirke hun har ødelagt.

Politiet som har det som deres arbejde,og som hun tror er gratis service,men nej det skal jo også betales,så der ryger også lidt af garantien der

Hun slæber jo også sin gamle fede mor og hendes anfabet af hendes fader herop,for ikke at tale om hendes fætter med klumpfod, ja det bliver jo alt sammet trukket i vores garanti, så vi må mene den er ikke stor nok så herved må vi her fra DWT kræve at den bliver forhøjet.

Vi kunne jo også bare være en admindelig dansker, og gifte os med en blegfed ko.

Så fik jeg lidt luft TAKSadAngry

Oprettet af prebsi d. 31/08-2009 04:59
#4

kender en thailænder der har boet i Danmark siden er var 14 pga. hans mor er gift med en dansker. Han har i dag et barn på ca 10 år med en dansker. han blev familiesammenført med hans nye kone fra thailand i dec. sidste år han skulle ikke stille nogen bankgaranti så det er nok individuel fra sag til sag.Smile

Oprettet af prebsi d. 31/08-2009 05:27
#5

Særbarn

Har den herboende ægtefælle et barn med en anden, som bor i Danmark end sin nuværende ægtefælle og har vedkommende regelmæssig samkvem med barnet, kan der dispenseres for samtlige krav i udlændingeloven, undtagen proforma/tvangs-reglen. Regelmæssigt samkvem er defineret som samkvem svarende til hver anden weekend samt en hverdag om ugen. Er der tale om et lille barn, kan samværet dog være af kortere varighed. Barnet skal være under 18 år.


http://www.aegtes...ganisation

Smile