Oprettet af
Healer d. 10/06-2005 21:59
#1
Søger hus eller lejlighed til leje i oktober 2005. Skal besøge min kæreste og denne gang have min datter på 16 med. Er der en der kender til hus eller lejlighed vi kan låne fra 29. sept/1. oktober og indtil 23. oktober 2005 vil det være kanon...
Vi skal ikke være der hele perioden, men have en base dér... bl.a. går turen til det helt nordlige dennegang efter jeg sidst var i Loie og Phuket m.m. efter min Vietnam-rundrejse...
Glade hilsener fra Healer

René

Redigeret af
Healer d. 11/06-2005 08:11