Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Lystfiskeri i Phetchabun..

Oprettet af thulekokken d. 19/09-2009 12:08
#1

Hej med jer, jeg bor i Khon Kaen, men har lovet konen og familien,
at vi tager til Phetcahbun nogle dage, og så kunne jeg godt tænke mig at vide,
om der er noget godt fiskeri der,- istedet for at traske rundt i bjergene for at
finde bambusskud.. Gutter, jeg mangler oplysninger omkring dette, har hørt der
skulle være nogle fiskesøer der også.. Mvh. Malle.. thulekokken..

Oprettet af rinpoche d. 19/09-2009 14:20
#2

Vi besøgte en fiskesø 10 km nord for Wichianburi i Phetchabun.
Det var et fedt setup. Platforme med halvtag, der stod på stylter lige ud til vandet. Der kunne man sidde og fiske samtidig med at man bestilte forfriskninger og thailandske retter i een lind strøm.
Vandet var ret klart og flere gik også i vandet.
Lækkert sted. Jeg prøver lige at se om jeg ikke har nogle konkrete oplysninger omkring hvor det ligger og hvad det hedder, for jeg husker det ikke på stående fod.