Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Nyt tlf. firma

Oprettet af alkenbo d. 15/06-2005 08:08
#1

Jeg har lige set et nyt firma på nettet
[url]www.lebara.dk[/url] so reklamere med priser på 99 øre til fastnet og
129 til mobilen

Redigeret af Webmaster d. 13/11-2005 23:10

Oprettet af alkenbo d. 15/06-2005 12:13
#2

Det er ikke et telekort med et nyt mobilnummer

Oprettet af surin999 d. 15/06-2005 13:22
#3

ja det er jeg godt klar over men det er stadigvæk dyrere en telekortWink

Oprettet af Webmaster d. 13/11-2005 23:10
#4

Hejsa,

Jeg ville lige høre om der er nogle som har erfaring med Lebara ?
Er det stabilt nok og virker det ligeså godt som f.eks. TDC ?

Nogle som ved hvad prisen er på Lebara's GPRS ?
Jeg kunne ikke lige finde den oplysning på deres side.

Takker :-)

Oprettet af christian-s d. 14/11-2005 10:36
#5

Min kone brugte sit Lebara SIM kort til mobilen da hu var her sidst og det fungerede fint (som alternativ til billigere tele-kort, IP-telefoni osv.). Vi har ikke prøvet om GPRS virker.

Oprettet af Christian d. 14/11-2005 16:26
#6

Hej.
Jeg bruger Lebara til at ringe til Thailand. Ingen nævneværdige problemer. Godt og billigt alternativ til telekort.

Mvh./Christian

Oprettet af Rasmus d. 14/11-2005 22:51
#7

Jeg har godt nok ikke så meget kendskab til ”Lebara” telefon kort.
Min kone, som ringer en del til Thailand, har gennem tiden prøvet er del forskellige kort. Ikke alle fungerer efter hensigten. Forbindelsen falder ud, den man ringer til kan næsten ikke høre én. Og somme tider får man kontakt til en helt fremmed mobiltelefon i Thailand. Til sammenligning så er ”Star Phonecard” ubestridt det bedste. Vi har stort set aldrig haft problemer med dette kort.
Det skulle være det, at ”Star Phonecard´s” tællesystem, som beregner hvor meget taletid man har tilbage ikke altid fungere optimalt. Vi har flere gang erfaret efter et langvarigt opkald til Thailand, at der efter samtalen stadig er det samme antal minutter tilbage på kortet, som før opkaldet.
Men det er jo ligesom ikke vores problem!
Hilsen Rasmus

Oprettet af Locturian d. 19/11-2005 20:47
#8

Skype er (forudtaget at man sidder foran computeren eller har telefonudstyr til dette) langt det bedste og billigste - Jeg betaler 79 øre i minuttet for at ringe til Thailand - 1 øre billigere end det jeg ringer for i Danmark med Telmore Wink

Oprettet af Conrad d. 20/11-2005 00:31
#9

Hej,
I stedet for Skype er der et billigere alternativ nemlig:


http://www.voipbu...index.html


Her kan man ringe til Thailand for 6 eurocent ca. 45 øre pr min, derforuden kan man ringe GRATIS til fastnet i mange lande, prøv selv at se.
Man skal købe for 10 euro taletid, men hvis man ringer til de lande som er gratis, så står der: "this call is free" og det glæder mig som d. 28. ds. skal 8 uger til Thailand, jeg skal øve mig i at være pensionist inden det rigtigt gælder til næste efterår.CoolGrinGrinGrin

Venlig hilsen
Conrad

Redigeret af John d. 20/11-2005 08:46

Oprettet af thaikurt1 d. 20/11-2005 10:19
#10

Hej Bamsen.

Er det nogen du vil give vider til os andre elle vil du selv beholder som en hemlighed Cool

Oprettet af clydehaumann d. 20/11-2005 11:52
#11

Det er ikke saa vanskeligt at blive pensionist. Man skal bare traekke vejret saa men lever laenge nok, saa kommer det helt af sig selv.
Undskyld den dumme bemerkning, men jeg keder mig.

Oprettet af Herman d. 20/11-2005 12:30
#12

Hej!! jeg bruger også Lebara og selv om jeg ringer til en mobiltelefon koster det kun 99 øre, og det er uden at man skal betale et fast beløb hver manede, har ikke noget problemer med forbindelsen, og så er det nemt at tanke ny taletid over nettet.
Grin
Mvh.
Herman

Oprettet af thaikurt1 d. 20/11-2005 17:39
#13

HEJSA Bamsen.

Naar som jeg har fire born i huset kede man sig aldrig og selv og de tre gaar i skole har vi stadig den lille hjemme og han er der krudt i hele dagen.

GrinGrinGrin

Oprettet af skytte d. 22/11-2005 23:08
#14

hej
muligvis sætter lebara priserne ned til thailand omkring 1'december
skytte2

Oprettet af christian-s d. 23/11-2005 11:16
#15

Det lyder da dejligt skytte. Kunne ikke lige se noget om det på deres hjemmeside ...

Nu vi er i spå-afdelingen: Muligvis bliver det hvid jul i år Grin

Oprettet af skytte d. 23/11-2005 17:19
#16

hej christian
det er tilladt at ringe til info 50101010
skytte2

Oprettet af christian-s d. 24/11-2005 15:26
#17

Wink Jeg tænkte bare, at hvis du vidste noget konkret så ville det være fedt at få detaljerne at vide. Fortsat god dag!