Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Opsætning af menu kort ?

Oprettet af thainielsen d. 29/09-2009 08:56
#1

En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort.

Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller?

Hører meget gerne jeres budSmile

Oprettet af goldwing d. 29/09-2009 09:51
#2

thainielsen skrev:
En af mine venner vil åbne en restaurant. Han har bedt mig om at lave hans menu kort.

Hvordan sætter jeg det op? Skal jeg bruge Word Excel, eller?

Hører meget gerne jeres budSmile


UP TO U......
god fornøjelse Smile

Oprettet af fjelle123 d. 29/09-2009 10:11
#3

Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? Grin

Kommer vel lidt an på hvilket type menukort han vil have, hvor mange retter - er det et take-away sted eller er det en rigtigt resturant?

Hvis du har den fulde office pakke ville jeg bruge microsoft office publisher.

Oprettet af vandango d. 29/09-2009 11:53
#4

Hvis menukortet skal være med tekst og billeder, er microsoft publisher et godt program, jeg har selv brugt det til foreningsbladet her hvor jeg bor.

Idag bruger jeg gratispakken openoffice. Her legede jeg lidt med tekstbehandlingsprogrammet, her kan jeg også oprette tekst og billedrammer.


Oprettet af kanut d. 29/09-2009 11:59
#5

Thainilsen.

Det der med vandcyklen, der gælder kun om sommeren, for der er kortere om vinteren.

Oprettet af gg d. 29/09-2009 12:28
#6

fjelle123 skrev:
Hvorfor han han bedt dig om at lave det når du tilsyneladende ikke aner hvordan du skal gribe det an? Grin


Ja, den morede jeg mig også over :-)

Oprettet af rinpoche d. 29/09-2009 12:38
#7

Det er meget simpelt, brug det program du er fortrolig med at bruge i forvejen.

Oprettet af BJ d. 29/09-2009 14:03
#8

Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang.
MVH.BJ

Oprettet af thainielsen d. 02/10-2009 11:51
#9

BJ skrev:
Brug det du har mest erfaring i at bruge, og opsætningen kan jo have tusind muligheder, sæt fantasien igang.
MVH.BJ


Tak for svar, de idiotiske svar lever jeg med :-D

Der er netop ikke mange muligheder, fyren ved nøjagtigt hvad han vil, det er en skriveslave, han skal bruge, jeg prøvede at lave ping pong, med ham, men nej, det var "sådan vil jeg have det", basta, man skal finde sig i meget fra gode venner.

Oprettet af hfb d. 02/10-2009 14:44
#10

kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


Selvom det er "lidt" uden for emnet, har jeg samme spørgsmål Grin

Oprettet af rastloes d. 02/10-2009 15:26
#11

kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


har samme spørgsmål...ligner min ex (men det er urealitisk at dette skulle være sandt)

Men tilbage til sagen...

hvilke kriterier har du fået for menukortet? hvad ønsker personen?

Oprettet af thainielsen d. 03/10-2009 05:40
#12

kennyhawk skrev:
Tilsyneladende ved ingen noget som helst, men vigtigere endnu...

Hven ejer den roev paa dit prifil billede WOW !!! xxx Wink


Ejeren hedder Gladys Hansen, jeg må ikke give dig hendes tlf nr. Desværre.