Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DK - Sverige

Oprettet af huratho d. 05/10-2009 12:40
#1

Hej
Er der nogen som tør gætte/satse på Landskampen i parken d. 10. mellem DK og Sverige, efter DK`s flop i Tirana
Hilsen Hugo

Oprettet af Johnson d. 05/10-2009 13:15
#2

ville ønske DK vinder...men med den historiske dårlige trup tvivler jeg....satser på en 1-1.

Oprettet af hfb d. 05/10-2009 13:21
#3

Jeg ved ikke meget om håndboldt Wink , men håber Danmark vinder.

Oprettet af larsen99 d. 05/10-2009 13:29
#4

Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......Smile

Oprettet af hfb d. 05/10-2009 13:34
#5

Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om Frown

Oprettet af huratho d. 05/10-2009 16:08
#6

Hej
Hvis alle muligheder for at se kampen på TV kan den ses her http://www.myp2p....art=sports
Hiles Hugo

Oprettet af sony d. 05/10-2009 16:40
#7

2 - 0 til sverige og rommedahl dummer sig som sadvanlig

Oprettet af b_j3ns3n d. 05/10-2009 17:25
#8

hfb skrev:
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om Frown


hehe fedt svar Grin

Oprettet af FCKdk d. 05/10-2009 19:24
#9

1-0 til Danmark, Niclas bendtner laver målet
efter 41 minutter og bliver en ny folkehelt!Wink

Oprettet af juj d. 06/10-2009 09:50
#10

Vi taber. og kommer ikke med til VM

Oprettet af Big-Viking d. 06/10-2009 09:56
#11

Mit tip er en sejr på 3-1 til DanmarkWink

Oprettet af goldwing d. 06/10-2009 09:58
#12

Jeg tror den ender 0-0 eller 1-1

Oprettet af bagerbager d. 06/10-2009 11:24
#13

larsen99 skrev:
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......Smile
hørt,enig

Oprettet af sony d. 06/10-2009 11:26
#14

I kan da bare lade være og gå ind på linket SadSmile

Oprettet af Rasmus d. 06/10-2009 15:36
#15

Jeg er slemt bange for vi taber – sådan er det næsten hver gang når Danmark spiller en skæbnekamp. (3-1 til Sverige) Shock
Rasmus

Oprettet af b_j3ns3n d. 06/10-2009 18:01
#16

tror også vi taber.. men jeg tror vi snupper første pladsen alligevel i sidste kamp mod ungarn Grin

Oprettet af b_j3ns3n d. 06/10-2009 18:02
#17

jeg håber da vi vinder 50-1 Grin Grin Grin

nu bor jeg jo i sverige så på den ene eller den anden måde vinder jeg vel

Oprettet af huratho d. 07/10-2009 02:30
#18

Hej
Danmarks skadeliste er ikke så lang denne gang, så måske kan det lade sig gøre.
Hilsen Hugo

Oprettet af styrt3 d. 07/10-2009 02:38
#19

en eller anden klaphat løber på banen og vi taber 3-0 !

Oprettet af huratho d. 07/10-2009 04:43
#20

Hej
styrt3 hvor kan du da udtrykke dig
SadShockAngryShock
Hilsen Hugo