Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DK - Sverige
Oprettet af
huratho d. 05/10-2009 12:40
#1
Hej
Er der nogen som tør gætte/satse på Landskampen i parken d. 10. mellem DK og Sverige, efter DK`s flop i Tirana
Hilsen Hugo
Oprettet af Johnson d. 05/10-2009 13:15
#2
ville ønske DK vinder...men med den historiske dårlige trup tvivler jeg....satser på en 1-1.
Oprettet af hfb d. 05/10-2009 13:21
#3
Jeg ved ikke meget om håndboldt

, men håber Danmark vinder.
Oprettet af
larsen99 d. 05/10-2009 13:29
#4
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......

Oprettet af hfb d. 05/10-2009 13:34
#5
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om

Oprettet af
sony d. 05/10-2009 16:40
#7
2 - 0 til sverige og rommedahl dummer sig som sadvanlig
Oprettet af
b_j3ns3n d. 05/10-2009 17:25
#8
hfb skrev:
Ohhh er det fodboldt. Det ved jeg heller ikke meget om

hehe fedt svar

Oprettet af
FCKdk d. 05/10-2009 19:24
#9
1-0 til Danmark, Niclas bendtner laver målet
efter 41 minutter og bliver en ny folkehelt!

Oprettet af
juj d. 06/10-2009 09:50
#10
Vi taber. og kommer ikke med til VM
#11
Mit tip er en sejr på 3-1 til Danmark

Oprettet af
goldwing d. 06/10-2009 09:58
#12
Jeg tror den ender 0-0 eller 1-1
#13
larsen99 skrev:
Der burde have været et afkrydsningsfelt for dem der er bedøvende ligeglad med fo'bold......

hørt,enig
Oprettet af
sony d. 06/10-2009 11:26
#14
I kan da bare lade være og gå ind på linket


Oprettet af
Rasmus d. 06/10-2009 15:36
#15
Jeg er slemt bange for vi taber – sådan er det næsten hver gang når Danmark spiller en skæbnekamp. (3-1 til Sverige)

Rasmus
Oprettet af
b_j3ns3n d. 06/10-2009 18:01
#16
tror også vi taber.. men jeg tror vi snupper første pladsen alligevel i sidste kamp mod ungarn

Oprettet af
b_j3ns3n d. 06/10-2009 18:02
#17
jeg håber da vi vinder 50-1
nu bor jeg jo i sverige så på den ene eller den anden måde vinder jeg vel
Oprettet af
huratho d. 07/10-2009 02:30
#18
Hej
Danmarks skadeliste er ikke så lang denne gang, så måske kan det lade sig gøre.
Hilsen Hugo
Oprettet af
styrt3 d. 07/10-2009 02:38
#19
en eller anden klaphat løber på banen og vi taber 3-0 !
Oprettet af
huratho d. 07/10-2009 04:43
#20
Hej
styrt3 hvor kan du da udtrykke dig




Hilsen Hugo